Futok.

A blog egy kezdő futó kalandjairól szól; futásról és talán másról is.

Friss topikok

  • bellone: Futás a természeteben: túlkészülés, tudományoskodás, kudarc, kudarc, tapasztalat, kudarc, részsike... (2016.10.07. 20:48) Szelidi negyedszer, kicsit másképp
  • csiripiszli12: @regulat: Mondjuk ebben van valami :) Köszönöm a biztatást, legközelebb szerintem összekapom magam... (2016.05.04. 09:56) 2. Shakespeare-futás
  • csiripiszli12: @bencsikp: Köszi szépen! Igen, egyébként azért szerveztem így a külföldi utat, hogy futhassak egye... (2015.11.16. 14:56) Porto Family Run: 15 km az óceánnál
  • csiripiszli12: @BGy: Így teljesen érthető, hogy most nem a futás a fontos. Kívánom, hogy legyen boldog ez az új s... (2015.08.05. 09:13) UB félig
  • csiripiszli12: @pantomimes: Mondjuk az is igaz, hogy a hét alkalom nem volt olyan kevés. Az tényleg rossz lehet,... (2015.03.14. 21:55) Visszapillantó: 2015. február

2013.08.07. 21:19 csiripiszli12

Gyors helyzetjelentés a medencéből

Címkék: úszás

Mostanában elég meleg van, úgyhogy – nagyon-nagyon hosszú idő után először – elmentem strandra, pláne, hogy a Dagály fürdő volt olyan kedves és az árvízben segítőknek felajánlott egy ingyenes belépőt. Így hát a következőket figyeltem meg:

1. Ma nagyon bátor voltam, először mertem nem a fal melletti sávban (vagy mi az) úszni mély vízben :P Ráadásul most már rendes mellúszással.

2. Az előzővel összefüggésben szintén először éreztem magam a vízben teljesen biztonságban úgy, hogy tudtam, hogy nem ér le a lábam.

3. A gyorsúszás is egész jól megy – mindaddig, amíg nem kell levegőt vennem.

Ezek voltak tehát a mai nap tapasztalatai. Ha minden igaz, szombaton a Szelidi-tóban lesz alkalmam újabb tapasztalatokat gyűjteni :) (Tényleg, miért írják vajon kötőjellel ennek a tónak a nevét? Én intuitíven biztos nem így írnám.)

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kedvesazelet.blog.hu/api/trackback/id/tr495450414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2013.08.08. 07:42:14

Nem volt tömeg? Engem az uszodában leginkább az zavart, amikor nagydarab menő úszó csávóval egy sávban kellett úsznom, és sehogy sem jött ki jól, hogy nem egyforma a tempónk/tudásunk, gyakorlatilag útban voltam neki. mondjuk nem érdekelt, ha menőn akar úszni menjem 50 méteres rendes uszodába. :)

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2013.08.08. 15:08:24

@rrroka: Dehogynem, nagyon sokan voltak. Ráadásul ez olyan medence volt, ami fokozatosan mélyült, egy métertől 240 centiig. Szóval az egyik fele tele volt olyanokkal, akik fürödtek inkább, és a mély részében lehetett jobban úszni. De valahogy azért mégiscsak tudtam úszni, lehet, hogy azért nem zavart, mert igazán jó úszók nem voltak ott, így nem éreztem úgy, hogy útban lennék.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2013.08.09. 06:37:30

@csiripiszli12: csak fürödtek? nahát, nálunk ilyen nincs a tanuszodában, aki medencében van, az megy föl-le.

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2013.08.09. 10:18:23

@rrroka: Ez végülis nemcsak uszoda, hanem strand is. Amúgy azért voltam ebben a medencében, mert otthon felejtettem az úszósapkám, ezért nem mehettem be a normál úszómedencébe.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2013.08.09. 13:12:43

@csiripiszli12: akkor ez tulajdonképpen szerencse, mert ott jöhetek volna a csatahajó jellegű gyorsúszók. :)
süti beállítások módosítása