Futok.

A blog egy kezdő futó kalandjairól szól; futásról és talán másról is.

Friss topikok

  • bellone: Futás a természeteben: túlkészülés, tudományoskodás, kudarc, kudarc, tapasztalat, kudarc, részsike... (2016.10.07. 20:48) Szelidi negyedszer, kicsit másképp
  • csiripiszli12: @regulat: Mondjuk ebben van valami :) Köszönöm a biztatást, legközelebb szerintem összekapom magam... (2016.05.04. 09:56) 2. Shakespeare-futás
  • csiripiszli12: @bencsikp: Köszi szépen! Igen, egyébként azért szerveztem így a külföldi utat, hogy futhassak egye... (2015.11.16. 14:56) Porto Family Run: 15 km az óceánnál
  • csiripiszli12: @BGy: Így teljesen érthető, hogy most nem a futás a fontos. Kívánom, hogy legyen boldog ez az új s... (2015.08.05. 09:13) UB félig
  • csiripiszli12: @pantomimes: Mondjuk az is igaz, hogy a hét alkalom nem volt olyan kevés. Az tényleg rossz lehet,... (2015.03.14. 21:55) Visszapillantó: 2015. február

2011.06.19. 01:45 csiripiszli12

Újra Balaton

Címkék: ub 2011

Egy hét múlva a Balaton partján fogok futni valahol. Vagy lehet, hogy épp a váltásomra várok majd, vagy az autóban ülök éppen, sőt még az is lehet, hogy éppen alszom, bár talán utóbbinak lesz a legkisebb esélye. A Futóblogon szerveződő csapatok közül a #2-be kerültem; ezt persze eleinte csak rácsos linzer kettőként emlegettem, de miután szerdán találkoztam a csapattársaim egy részével, be kellett látnom, hogy ez a név a legkisebb mértékben sem találó a csapatra. Úgyhogy egyelőre marad a hivatalos név, vagyis saját használatra nyilván A csapat, merthogy ez lesz az első, hogy körbefutom a Balcsit egy csapattal, 9 futótárssal.

Két szakaszt választottam. Az első, amiben biztos voltam, hogy ott szeretnék futni, Akarattya környéke volt. Anno még az átkosban sokszor voltunk itt a Graboplast üdülőjében, ami ma már persze nem létezik; a kertmozi néhány éve még megvolt, most nem tudom, mi a helyzet – jó lesz megint egy futó pillantást vetni erre a környékre. Valószínűleg vasárnap hajnaltájt fogok itt futni, egy kb. 9 kilométeres szakaszt. A másik szakaszom korábban lesz, Szigliget környékén, bő hét kilométer – azt „véletlenül” választottam, az volt a szempont, hogy elég messze legyen időben Akarattyától, hogy tudjak pihenni a két táv között. Aztán utána jöttem rá, hogy azért volt ismerős Szigliget neve, mert egyszer ott is nyaraltunk… Mondjuk, azt remélem, hogy nem lesz olyasmi hatása a Balcsinak rám, mint ősszel volt a siófoki verseny előtt; bár azóta voltam már a Balaton partján, és nem volt semmi ilyesmi, úgyhogy jó eséllyel rendben leszek.

Amúgy az UB-ra intenzíven edzek, például most is: ahelyett, hogy aludnék, írok. Meg a héten kedden-szerdán is kb. négy órát aludtam, volt rá esély, hogy teljesen zombi leszek, mikor először találkozunk a csapattársakkal – aztán annyira végülis nem éreztem magam annak.

Amúgy néha futok is, de asszem, arról majd külön írok.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kedvesazelet.blog.hu/api/trackback/id/tr142996481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mgergoo · http://dagadtkocsog.blog.hu/ 2011.06.19. 10:41:37

Hátha sikerül úgy szervezni, hogy tudj pihenni. Nem akarod átadni valakinek a második futásodat? Bírom az emancipációt, de reggel hatkor futni szerintem nagyon megterhelő lesz, cseréld el egy későbbi szakaszra, vagy sózd rá valakire ezt a szakaszt. Én is pl. csak egyszer futok, szívesen átvállalom, hogy tudj pihenni.

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2011.06.19. 18:15:28

@mgergoo: Köszi, hogy felajánlod, de a második futásom pont Akarattya környéke, és nekem fontos lenne, hogy ott én fussak :)
Amúgy nem tartok attól, hogy nem fogom bírni, mert eleve úgy készülök, hogy kevés pihenés lesz, de az egész végülis nem egész egy nap, annyit ki kell,hogy bírjak. (Amúgy szerencsére bárhol tudok aludni, akár tíz perceket is, meg régebben gyakorlott Szigetre járó voltam, akkor egész héten nem sokat aludtam.) De ha úgy fogom érezni, hogy nem bírom, akkor úgyis fogok szólni, mert nyilván az a legfontosabb, hogy a csapat végigmenjen :)

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.06.20. 14:45:58

@csiripiszli12: Én is Akarattyán fogom váltani a futótársamat. :-)

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2011.06.21. 12:17:34

@azilinha: De jó :)
A váltópontnál nem hiszem, de a rajtnál biztos találkozunk. Jó készülést, aztán meg jó futást nektek! :)
süti beállítások módosítása