Futok.

A blog egy kezdő futó kalandjairól szól; futásról és talán másról is.

Friss topikok

  • bellone: Futás a természeteben: túlkészülés, tudományoskodás, kudarc, kudarc, tapasztalat, kudarc, részsike... (2016.10.07. 20:48) Szelidi negyedszer, kicsit másképp
  • csiripiszli12: @regulat: Mondjuk ebben van valami :) Köszönöm a biztatást, legközelebb szerintem összekapom magam... (2016.05.04. 09:56) 2. Shakespeare-futás
  • csiripiszli12: @bencsikp: Köszi szépen! Igen, egyébként azért szerveztem így a külföldi utat, hogy futhassak egye... (2015.11.16. 14:56) Porto Family Run: 15 km az óceánnál
  • csiripiszli12: @BGy: Így teljesen érthető, hogy most nem a futás a fontos. Kívánom, hogy legyen boldog ez az új s... (2015.08.05. 09:13) UB félig
  • csiripiszli12: @pantomimes: Mondjuk az is igaz, hogy a hét alkalom nem volt olyan kevés. Az tényleg rossz lehet,... (2015.03.14. 21:55) Visszapillantó: 2015. február

2012.06.01. 09:00 csiripiszli12

Visszapillantó: 2012. május

Címkék: visszapillantó

Ebben a hónapban 8 alkalommal futottam, összesen 95 km-t. Ebből kb. 49 km volt síkon (6:50-es átlag) és kb. 46 km volt szintes (7:36-os átlag). Mind a futások száma, mind a megtett táv kevesebb volt, mint áprilisban, akkor 12 futás során 113 kili jött össze. Ennek oka elsősorban az, hogy a hónap közepe táján megfájdult a térdem, ezért a keszthelyi verseny előtti hét kimaradt, és azóta sem futottam még.

Két versenyem volt ebben a hónapban. Az egyik a szekszárdi félmaraton, amiről már sokat írtam. A legfontosabb versenyemnek tartottam idén, jól sikerült. A másik a keszthelyi félmaraton; ennek a teljesítésével egyben a 4Run sorozatot is teljesítettem. A félmaratonokról írtam már összegzést, úgyhogy nem ismétlem magam :)

Az 5 kilin futott legjobb időm most éppen 28:45 (5:45). Ennek nem tudok felhőtlenül örülni, mivel ez alatt a futás alatt (vagyis után – vagyis nyilván alatta, de utána vettem észre) fájdult meg a térdem :S

A keresztedzéseket nem vittem túlzásba, egyszer tornáztam itthon, ez főleg erősítésből és nyújtásból állt.

Ami még fontos volt: április közepén rendeltem egy Garmint az Amazontól. Úgy volt, hogy május 2-án megérkezik. Aztán nem érkezett meg, sem ez, sem, amit utána feladtak pótlásként. Harmadszor már nem adták fel, hanem visszautalták az árát, a hónap utolsó napjaiban. Szóval ez a hónap a hiábavaló várakozással telt; elég frusztráló volt :(

Előrepillantó

Az eredeti terv az volt júniusra, hogy két versenyem lesz, az egyik a Kékes, a másik az UB. A Kékest ma reggel átadtam egy futótársnak. Nem nagyon fáj a térdem, de azért érzem, és úgy döntöttem, hogy a Kékes megvár. Ez a döntésem egyébként nagy fejlődésként értékelhető; még nem volt példa arra, hogy feladjak versenyt vagy el se menjek rá bármi ok miatt :) Az UB meg biztosan jó lesz, tesómmal meg Gergőékkel egy csapatban :) Várom már, remélem, sok futótárssal tudok majd találkozni :)

Most a legfontosabb, hogy rendbe jöjjön a térdem, meg az, hogy a lábujjam lilulását megállítsam. Ez azt jelenti, hogy cipőt is kell újat vennem, az ősszel vett cipőm nem bírja ezeket a hosszabb távokat és/vagy a szintes futásokat: kicsi. Más bajom amúgy nincs vele, úgyhogy lehet, hogy ugyanilyet veszek nagyobb méretben, ha lesz, bár meg fogom kérdezni az eladót, hogy mit tanácsol.

Egyébként az éppen aktuális dilemmáimról is írtam már, meg nemsokára írok még az edzővel vagy anélkül témában. Most szabadabb lesz a dolog, mert nem lesz olyan verseny, amire nagyon koncentrálnom kellene, úgyhogy kíváncsian várom, hogy alakulnak a dolgok :)

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kedvesazelet.blog.hu/api/trackback/id/tr694558630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2012.06.01. 09:50:37

Ne bánkódj a kihagyott futás miatt, tényleg megvár, fontosabb, hogy rendbejöjjön a térded, egy Kékes futás nem tenne jót neki. Idén én is sajnos kihagyom a Kékest, pedig ezt vártam az UB mellett a legjobban, sajnos egy esküvőre kell mennünk :S

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2012.06.01. 13:15:44

Jobbulást a térdednek, a Kékes tényleg ott lesz jövőre is :)
Én cipőt rendeltem 3 hete, azóta sem jött meg....
UB találkozunk!

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2012.06.02. 09:08:21

@pantomimes: Igen, emlékszem, hogy beszéltük a Kékest. Na nem baj, majd jövőre :)

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2012.06.02. 09:10:25

@Simone Lewis: Köszi! :)
Hát... nem jó hír. A külföldről rendelésnek ez a fő kockázata sajnos.
Igen, találkozunk UB-n! :)
süti beállítások módosítása