Futok.

A blog egy kezdő futó kalandjairól szól; futásról és talán másról is.

Friss topikok

  • bellone: Futás a természeteben: túlkészülés, tudományoskodás, kudarc, kudarc, tapasztalat, kudarc, részsike... (2016.10.07. 20:48) Szelidi negyedszer, kicsit másképp
  • csiripiszli12: @regulat: Mondjuk ebben van valami :) Köszönöm a biztatást, legközelebb szerintem összekapom magam... (2016.05.04. 09:56) 2. Shakespeare-futás
  • csiripiszli12: @bencsikp: Köszi szépen! Igen, egyébként azért szerveztem így a külföldi utat, hogy futhassak egye... (2015.11.16. 14:56) Porto Family Run: 15 km az óceánnál
  • csiripiszli12: @BGy: Így teljesen érthető, hogy most nem a futás a fontos. Kívánom, hogy legyen boldog ez az új s... (2015.08.05. 09:13) UB félig
  • csiripiszli12: @pantomimes: Mondjuk az is igaz, hogy a hét alkalom nem volt olyan kevés. Az tényleg rossz lehet,... (2015.03.14. 21:55) Visszapillantó: 2015. február

2012.05.01. 19:32 csiripiszli12

Futás helyett: autók. És motorok

Címkék: mindenmás

A most következő bejegyzésnek semmi köze nem lesz a futáshoz. Max. annyi, hogy ma kihagytam a Samsungot, pedig az tavaly jó volt; első terepfutásom volt, jól szakadt az eső.

Ma viszont jól sütött a nap, és autókat mentem nézni, ha már az oldtimer-kiállítás idén kimaradt, pedig idén is biztos szépek voltak a régi járművek. De nem baj, ma Budapest közepén volt egy kis autós cirkusz, a szó jó értelmében, és ez jó programnak ígérkezett.

Az is lett, nemcsak Buttont láthattuk az ő széphangú autójával, hanem más autókat és motorokat is, utóbbiak különösen szépek voltak, kimondottan kecsesek, persze nyilván a motorosokkal együtt. Az autók közül a kedvencem a 123-as számú volt, amiről nem tudom elmondani, milyen volt, merthogy amúgy nem értek ám én az autókhoz :)

Forma-1-et se nézek, Senna halála után jó darabig teljesen kerültem az egészet. Aztán két éve úgy hozta az élet, hogy egy rendezvényen kinn volt a volt munkahelyem, és így én is. Akkor megértettem, hogy élőben azért nagy varázsa lehet ennek, ha valaki egyszer rákattan :) Ráérő időmben azzal szórakoztam, hogy próbáltam olyan fényképeket készíteni, amin van autó. Ez nem is volt olyan egyszerű feladat, legalább 150 olyan képem van, mint ez.

  Aztán tavaly decemberben már futóként kerültem újra vissza a Hungaroringre :)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kedvesazelet.blog.hu/api/trackback/id/tr244482821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Joe. · http://futonaplo.blogspot.com 2012.05.08. 21:37:40

Kompakt géppel mozgó F1-est fotózni az biztos hogy tudomány! :) Kérdés mennyi lett olyan amin van autó?? ;)

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2012.05.09. 00:32:47

@Joe.: :D Lett azért néhány, amire jutott autó, köztük olyan is, amikor egy autó vége és egy másik eleje került a kép két szélére :) Olyan kevés van, amin az egész autó rajta van, de akad azért pár. De amúgy hihetetlen jót szórakoztam vele, nagyon pihent dolog volt! :D
süti beállítások módosítása