Futok.

A blog egy kezdő futó kalandjairól szól; futásról és talán másról is.

Friss topikok

  • bellone: Futás a természeteben: túlkészülés, tudományoskodás, kudarc, kudarc, tapasztalat, kudarc, részsike... (2016.10.07. 20:48) Szelidi negyedszer, kicsit másképp
  • csiripiszli12: @regulat: Mondjuk ebben van valami :) Köszönöm a biztatást, legközelebb szerintem összekapom magam... (2016.05.04. 09:56) 2. Shakespeare-futás
  • csiripiszli12: @bencsikp: Köszi szépen! Igen, egyébként azért szerveztem így a külföldi utat, hogy futhassak egye... (2015.11.16. 14:56) Porto Family Run: 15 km az óceánnál
  • csiripiszli12: @BGy: Így teljesen érthető, hogy most nem a futás a fontos. Kívánom, hogy legyen boldog ez az új s... (2015.08.05. 09:13) UB félig
  • csiripiszli12: @pantomimes: Mondjuk az is igaz, hogy a hét alkalom nem volt olyan kevés. Az tényleg rossz lehet,... (2015.03.14. 21:55) Visszapillantó: 2015. február

2012.04.29. 23:17 csiripiszli12

Visszapillantó: 2012. április

Címkék: visszapillantó

Ugyan még nincs vége a hónapnak, de holnap nem futok, így összegezhetem az elmúlt hónapot. Hol is kezdjem? Áprilisban sok minden történt. Összesen 113 km-t futottam, ebből 83,6 volt síkon (átlagtempó: 6:52), majdnem 30 km szintes futás (pontosabban: aminek legalább egy része szintes volt, átlagtempó: 7:13). Ez a mennyiség több mint az előző hónap kétszerese; szintes futásom pedig több mint háromszor annyi volt, mint márciusban.

Erre a hónapra jutott két verseny, a Vivicittá (11,9 km, 1:18:27, 6:36), illetve Bécsben a félmaraton (21,1 km, 2:32:05, 7:12), meg egy verseny, amit edzésnek szántam (Óbudai futófesztivál, 21,1 km, 2:31:12, 7:10). Azt különösen fontosnak tartom, hogy a két félmaraton két egymást követő hétvégén volt, és az őket követő egy-egy hétben nem kellett rápihennem, ugyanúgy háromszor mentem futni.

A távok tehát növekedtek, ennek örülök :) Az 5 kilin futott legjobb időmet is megjavítottam ebben a hónapban, az új legjobb időm: 29:09 (5:50).

Ebben a hónapban sérülés vagy betegség nem volt.

Ami az egyéb edzéseket illeti, egyszer úsztam, és főleg a hónap elején bringáztam is néhányszor. Hogy mennyit, azt nem tudom, elmaradt a rögzítése, nincs rá időm és energiám. Egyéb mozgás viszont ebben a hónapban nem volt, ez visszalépés a korábbiakhoz képest. Az Óbudai futófesztiválon sorsoláson nyertem egy egy hónapos fitneszbérletet, így alkalmam lesz kipróbálni a curves-t, bár lehet, hogy erre majd csak júniusban kerül sor. (Amúgy ilyen sorsoláson még soha nem nyertem semmit, úgyhogy ez kellemes meglepetés volt!)

Előrepillantó: május

Májusban itt lesz a verseny, amit a fő versenyemnek tekintek ebben az évben, a szekszárdi félmaraton. Ezt a távot most tanulom, a kb. 450 m szint miatt pedig pont azon a környéken van, ahol a határaim vannak jelenleg. Jövő hét végén kiderül, hogy sikerül-e megfutni így ezt a távot; kíváncsian várom.

Még egy verseny lesz, három héttel később a keszthelyi félmaraton. Ezen még nem gondolkodtam, elég egyszerre egy félmaraton :) Rövidebb versenyt nem terveztem erre a hónapra, így kimarad a Samsung is – valamit valamiért. Most fontosabb, hogy Szekszárdon helyt tudjak állni.

 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kedvesazelet.blog.hu/api/trackback/id/tr734480067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása