Futok.

A blog egy kezdő futó kalandjairól szól; futásról és talán másról is.

Friss topikok

  • bellone: Futás a természeteben: túlkészülés, tudományoskodás, kudarc, kudarc, tapasztalat, kudarc, részsike... (2016.10.07. 20:48) Szelidi negyedszer, kicsit másképp
  • csiripiszli12: @regulat: Mondjuk ebben van valami :) Köszönöm a biztatást, legközelebb szerintem összekapom magam... (2016.05.04. 09:56) 2. Shakespeare-futás
  • csiripiszli12: @bencsikp: Köszi szépen! Igen, egyébként azért szerveztem így a külföldi utat, hogy futhassak egye... (2015.11.16. 14:56) Porto Family Run: 15 km az óceánnál
  • csiripiszli12: @BGy: Így teljesen érthető, hogy most nem a futás a fontos. Kívánom, hogy legyen boldog ez az új s... (2015.08.05. 09:13) UB félig
  • csiripiszli12: @pantomimes: Mondjuk az is igaz, hogy a hét alkalom nem volt olyan kevés. Az tényleg rossz lehet,... (2015.03.14. 21:55) Visszapillantó: 2015. február

2012.03.01. 23:12 csiripiszli12

Visszapillantó: 2012. február

Címkék: visszapillantó

Újabb hónap múlt el, itt az ideje a havi számvetésnek. A hónap jellegzetessége a sokféleség volt: a futások is változatosak voltak, az időjárás szempontjából is (hóesés és ragyogó napsütés is volt) és a futás típusait tekintve is. Illetve a futás mellett viszonylag sok mindent csináltam. Pedig a hónap utolsó hete gyakorlatilag kimaradt sajnos: megfáztam :(

Futás

Összesen kilencszer mentem el futni. Ebből három szintes futás volt: a Gellért-hegyen voltam mindháromszor. Ez új volt az eddigiekhez képest, örülök, hogy sikerült megvalósítani.  

Síkon tehát hatszor futottam, pontosabban hétszer, mert az egyik Gellért-hegyi futás utáni plusz futást külön mértem. A megtett táv 53,46 km volt, az átlagtempóm 6:47. Hét perc fölötti átlagot egyszer futottam, amikor hóesésben, mínusz 9 fokban futottam 15 kilit a rakparton. A hónap krónikájához az eddigi leggyorsabb öt kilim is hozzátartozik: most először mentem 30 perc alá (29:54).

A három szintes futásom közül az egyik közösségi futás volt, a futóklub rendezvényére mentem el. A másik kettőre viszont már egyedül, mindegyik alkalommal más-más útvonalon. Összesen kb. 25 km-t futottam, az átlagtempóm 7:52 volt.

Keresztedzés

Az itthoni tornát folytattam heti kétszer, illetve gerinctorna-gyakorlatokkal bővítettem. Egy alkalommal spinningen vettem részt, most először, kétszer 50 percig. Egyszer pedig elmentem úszni, tizensok év kihagyás után; nagyon jó élmény volt. Utóbbit szeretném rendszeresíteni, azzal, hogy a normál úszótechnikát is meg kéne, hogy tanuljam.

Ugyan nem keresztedzés, de megemlítem, hogy kétszer voltam masszázson is.  

Előretekintés

Remélem, minél előbb túlleszek a megfázáson, és újra tudok futni és mást is mozogni. Ez lenne most a legfontosabb, mert már nagyon hiányzik.

A következő hónapban már igyekszem némi tervszerűséget vinni az edzésekbe, a következőképpen. A heti első futásomat gyorsító futásnak tervezem, szerdánként lesz a SZDSZ a Gellért-hegyen (ha nem amortizálódom le nagyon a délelőtti óráimon, de remélem, hogy nem), hétvégén pedig hosszút futok. Ha közben lesz kedvem futni, akkor olyat futok, amihez kedvem lesz :) A tornát folytatni szeretném meg az úszást is rendszeresíteni. Meg megnézetem a bringámat, hátha lehet még használni :)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kedvesazelet.blog.hu/api/trackback/id/tr664283284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása