Futok.

A blog egy kezdő futó kalandjairól szól; futásról és talán másról is.

Friss topikok

  • bellone: Futás a természeteben: túlkészülés, tudományoskodás, kudarc, kudarc, tapasztalat, kudarc, részsike... (2016.10.07. 20:48) Szelidi negyedszer, kicsit másképp
  • csiripiszli12: @regulat: Mondjuk ebben van valami :) Köszönöm a biztatást, legközelebb szerintem összekapom magam... (2016.05.04. 09:56) 2. Shakespeare-futás
  • csiripiszli12: @bencsikp: Köszi szépen! Igen, egyébként azért szerveztem így a külföldi utat, hogy futhassak egye... (2015.11.16. 14:56) Porto Family Run: 15 km az óceánnál
  • csiripiszli12: @BGy: Így teljesen érthető, hogy most nem a futás a fontos. Kívánom, hogy legyen boldog ez az új s... (2015.08.05. 09:13) UB félig
  • csiripiszli12: @pantomimes: Mondjuk az is igaz, hogy a hét alkalom nem volt olyan kevés. Az tényleg rossz lehet,... (2015.03.14. 21:55) Visszapillantó: 2015. február

2012.10.20. 09:06 csiripiszli12

Veszteség

Címkék: múlt csapat fülbevaló

Nagy visszhangja volt annak a bizonyos posztomnak. Azt gondolom, összességében jót tett a poszt, azonban van benne személyes veszteség. Nem, nem a DK Team. Hanem a csapattársam, Gergő. Mikor elkezdtem futni, egy évig egyedül futottam, aztán jött a 2011-es UB, amivel bekerültem egy társaságba, szűkebben a csapatomba, tágabban a futótársak tágabb körébe. Mindkettőnek része volt Gergő. Ritkán teszek fel személyes képeket a blogomra, most mégis néhány képpel emlékezem erre az időszakra. A képek közül egy van olyan, ami ha jól tudom, korábban nem jelent meg nyilvánosan az interneten (ezért szerepel az adott kép kisebb méretben);  ha a képen szereplők közül bárkinek kifogása van a kép szerepeltetése ellen, akkor szóljon, és leveszem.

Azt hiszem, még sose linkeltem be a 2011-es UB-ről készített csapatvideónkat. Most megteszem:

A Kopaszin: 2011. augusztus vége.

kopaszi_lineup.jpg


Nike félmaraton
, 2011.

nike_csapat.jpg

Két idei kép: március: Debrecenés az idei UB:

Debrecen.jpg

mólós csapatkép.jpg



FRISSÍTÉS (2012. 10.22. 6:26.) Jól éreztem én ezt: Gergő törölt a fészbukos ismerősei közül. Sajnálom.

FRISSÍTÉS (2012. 10.22. 10:54) És egy dal, csak úgy megerősítésképpen: Nem bánok semmit sem! (Nem bírom úgy megszerkeszteni, hogy a felirat a dal fölött legyen...)

43 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kedvesazelet.blog.hu/api/trackback/id/tr214859120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

iramszarvas 2012.10.20. 20:14:36

„Azt gondolom, összességében jót tett a poszt, azonban van benne személyes veszteség. [...] a csapattársam, Gergő.”

És akkor miben tett jót? És nem lett volna elkerülhető a veszteség, ha egyszerűen nem posztot írsz, hanem neki egy levelet, ugyanerről?

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2012.10.20. 20:37:06

@iramszarvas: Azt már nem tudhatom, hogy mi történt volna, ha máshogy cselekszem, akár most, akár régebben. Vagy ha bármi más máshogy történik, mert itt azért nem én voltam az egyedüli szereplő. Úgy láttam, jobb, ha felvállalom a veszteséget, és az adott helyzetben ma sem döntenék máshogy.

Annyiban tett jót, hogy lehetett beszélni egy olyan jelenségről, aminek a feszültsége már korábban is érezhető volt. Ha megnézed a berlini maratonhoz írt kommenteket, érezhető a feszültség. Mert amúgy igazából ha belegondolsz, egyáltalán miért volt érdekes az, hogy miért úgy sikerült az a maraton, ahogy? Szaszának se sikerült úgy a Garda maratonja, ahogy szerette volna, mégis egész más a visszhangja. Miért?

iramszarvas 2012.10.20. 20:49:01

@csiripiszli12: Hát én nem látom úgy. hoyg ez a „beszélgetés” bármit oldott volna a feszültségen akárkik között, akik között megvolt...

Őszintén szólva nem tudom, miért volt érdekes annyira, hogy sikerült Gergő maratonja. A maraton nem az a műfaj, aminél előre meg lehet mondani, hogy sikerül. Ráadásul akinek az első, az bőven elkövethet hibákat. Lehet, hogy Gergő csinált egy csomó hülyeséget, lehet, hogy ellenségeket, rosszakarókat is szerzett magának. De ha ők nem azért kritizálják, ami felbosszantotta őket, hanem azon rugóznak, hogy nem úgy sikerült a maratonja... hát ne haragudj, ez egyszerűen nem tisztességes eljárás. Ha kibaszott veelm, akkor azt mondom, hogy szar alak vagy, mert kibasztál velem, nem azt, hogy szar alak vagy, mert nem jött össze a négy óra alatti maraton.

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2012.10.20. 22:10:49

@iramszarvas: Más nevében nyilván nem beszélhetek, nem is feladatom. Én úgy érzem, hogy oldott valamit a feszültségen. Az viszont nem is az én feladatom, hogy az érintettek helyett bármit tegyek a feszültség feloldása érdekében. Még az is lehet, hogy egy nagyobb társaságban szinte törvényszerű, hogy legyenek ilyen feszültségek, nem tudom.

Nem azt mondtam, hogy szerencsés, hogy összemosódott a Gergő maratonjának a megbeszélésén a felkészülés és a verseny során elkövetett hibák megbeszélése, és a máshonnan eredő feszültség. De összemosódott.És itt igazából az lehet a kérdés, hogy miért is van ez a feszültség. De ebbe most nem akarok belemenni, mert nem akarom újrakezdeni a vitát.

De hogy az első kérdésedre mégis megpróbáljak valamit válaszolni: szólhattam volna Gergőnek. Vagy a csoportban. Igaz. De az UB alatt azt tapasztaltam meg, hogy a 10 fős csapatban nem tudtam úgy mondani valamit, hogy ne az legyen rá a válasz, hogy "most már nincs rá idő", meg "nem lehet mindenkinek jó". Már amikor kaptam választ, mert amikor először mondtam valamit, akkor többnyire nem volt semmiféle reakció. A csapatnevet is hárman döntötték el kb. 10 perc alatt (ebben egyébként Gergő nem volt benne) - a másik hét tagnak esélye nem volt beleszólni se. Arra jöttem haza, hogy jé, elneveződött a csapat. Akkor hogy várhattam volna azt, hogy abban a 400 fős csoportban, ahol ugyanazok vannak a középpontban, akik az UB-csapatban voltak, hallható legyen a hangom? Meg amúgy, ha a csoportban próbáltam volna elmondani a mondanivalómat, akkor vagy kitörölték volna, mint a csoportegységet bomlasztó véleményt(most nem lehetett kicenzúrázni, mert nyilvánosan jelent meg), vagy nem most dögevőztek volna le, hanem akkor. Ha Gergőnek mondom el hangosabban, mint ahogy megtettem (mert megtettem), akkor eljut-e hozzá, elgondolkodik-e rajta? Talán igen - ez most már nem derül ki. De végülis ez a lehetősége most is megvan, és innentől ez már nem az én dolgom.

Ezek után egyébként egy kérdés valóban jogosan merül fel: hogy miért nem léptem ki a DK Teamből rögtön az UB után. Nos, azért, mert ragaszkodtam Gergőhöz, a csapattársamhoz, a tavalyi csapattársamhoz. És lehet, hogy az eddigiek után fura, de most sem haragszom rá - a fordítottjában már nem vagyok annyira biztos :)

Ennyi kb. Meg még annyi, hogy a vélemény szabad elmondása talán az egyik legérzékenyebb pontom (történész voltam eredetileg, a XX. századdal foglalkoztam...), ebbe talált be hétfőn sikeresen annak a hozzászólásnak a törlése.

iramszarvas 2012.10.20. 22:48:13

@csiripiszli12: Továbbra sem értem, kik között oldódott a feszültség. Direkt visszanéztem a maraotonos posztokat. Szerintem kb. két ember volt, aki beszólogatott Gergőnek. Közülük az egyiket ismerem (vagy legalábbis csak egyiküket tudom azonosítani). Ő nem most veszett össze Gergővel, hanem elég régen, pontos dátumot aligha tudnék mondani, mindenesetre még azelőtt, hogy bekerültél volna a második UB-csapatába. Amennyire ismerem az ügyet, azt kell mondanom, hogy nagyon megértem, hogy összeveszett Gergővel, lehet, hogy ha kicsit közelebb vagyok az esethez, én is így tettem volna. Tudtommal nem is nagyon állnak szóba egymással azóta se. Ilyen helyzetben azt mondanám, hogy szarok Gergő fejére, és biztosan nem kommentelgetnék a posztjaihoz azért, hogya nimbuszát romboljam. Úgy gondolnám, hogy ha ilyen meg olyan, az előbb vagy utóbb úgyis kibukik a reflektorfényben, és nem pörögnék azon, hogy én buktassam le. Mindenesetre úgy láttam, a kommentelők többségénél nincs semmi hasonló indulat.

Más kérdés, hogy mi történik a DK Teamen belül, és ott mi helyes, mi nem. De ezt meg a DK Teamen belül lehetne elintézni. Végső esetben pedig Gergőnek írhattál volna egy levelet, és ha nem kapsz megnyugtató választ, akkor egyszerűen kilépsz a DK Teamből, Gergővel meg lesz, ahogy alakul.

Más nevében nem beszélhetsz, a magad dolgairól meg úgy érzed, hogy Gergővel a kapcsolatod végleg megszakadt, vagy legalábbis tovább szakadt. Hát nem vagyok meggyőzve arról, hogy csökkent a feszültség.

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2012.10.20. 23:25:13

@iramszarvas: Lehet, hogy igazad van, és másokban nem csökkent a feszültség. Az is lehet, hogy igen. Bennem igen, annak ellenére hogy van rá esély, hogy most Gergővel megszakad a kapcsolat. Én úgy gondolom, hogy az önmagában is jó tud lenni, ha beszélünk arról, ha valami nem stimmel, és végülis erre jó alkalmat adott ez a poszt. Itt a blogomon normális hangnemben beszélgettek az emberek, és már ez eredmény.

Az előbb leírtam, miért éreztem magam tehetetlennek a DK Teamen belül. De ez most már egyébként mindegy.

Amúgy én lassan igyekszem lezárni ezt a témát, rengeteg időt és energiát vett el a héten. Amit persze én szántam rá, de most már ideje továbblépni :)

BGy · http://babosi.blog.hu 2012.10.21. 08:24:05

A "szakmai" fórumokon, pl. Futóblog, a többség nem bántotta Gergőt a maratonja után. A megfogalmazott kritikákat, építő tanácsokat egy-két ember rosszul értelmezte és Gergő elleni támadásnak vélte. Meg is kaptuk a magunkét.

iramszarvas 2012.10.21. 10:27:48

@csiripiszli12: Én úgy látom, itt annyival volt nyugodtabb a hangnem, amennyi idő eltelt Berlinhez képest. Arról nem mondtam semmit, h a DK Teamen belül mit tehettél volna. Azt mondtam, hogy annyi esélyt megadhattál volna, h először Gergőnek írsz egy levelet.

Persze, egy konfliktushelyzetnél megnyugtatóbb, ha a felek megszakítják a kapcsolatot. Ennyiben igazad van.

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2012.10.21. 10:54:48

@iramszarvas: Én nem is elsősorban a futóblogos vitához viszonyítottam, hanem azokhoz a hozzászólásokhoz, amiket a DKTeamen belül kaptam, és amelyek közül az első százat olvastam. Kifejezetten örültem annak, hogy ide nem jöttek azok a kommentek, amelyek dögevőnek és sok minden másnak elmondtak, kioktattak, megaláztak - úgy, hogy az érdemi részhez nem szóltak hozzá. (Még akkor is, ha pl. a dögevős hozzászóláson tudok mosolyogni, amikor épp olyan kedvem van: nem túl pozitív jövőképet sugall...) De amúgy a futóblogoshoz képest is nyugodtabb volt itt a beszélgetés, valóban.

Laci, lehet, hogy igazad van, írhattam volna Gergőnek. Nem írtam, ez már így marad. Nem akarnék mentegetőzni sem, de mostanában kb. öt órát alszom, és amikor képes vagyok rá, akkor felkelek négykor, hogy csináljam a dolgomat. És utána este 8-ig dolgozom, és utána állok neki készülni a másnapi óráimra. Nem sok időt töltöttem a dkteam ügyeivel, mert van fontosabb dolgom is. Hétfőn azért szántam rá magam mégis, hogy megírjam ezt a posztot, mert annak a hozzászólásnak a törlése az utolsó csepp volt, ezt már nem tudtam lenyelni. És igen, akár azon az áron is, hogy megszakad Gergővel a kapcsolat - ez nem tőlem függ egyébként. Ma is megírnám azt a posztot.

iramszarvas 2012.10.21. 11:07:56

@csiripiszli12: A DK Teamhez semmit nem fűznék hozzá, mert szerencsére erről már pont lemaradtam. :)

Nem világos, mire kaptad azokat a hozzászólásokat. Ha arra, hogya csoport belső ügyeit a csoporton kívül akartad tisztázni, akkor megértem az indulatot, még akkor is, ha persze a formáját el is ítélem. Másrészt nyilván a nagy nyilvánosság előtt mindenki jobban moderálja magát, mint egy zárt körben.

Továbbra is úgy gondolom, hogy sem a DK Teammel, sem a Gergővel való viszonyodat nem itt kellett volna tisztáznod.

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2012.10.21. 15:59:01

@iramszarvas: Amikor megírtam a posztot hétfőn, akkor vigyáztam arra, hogy olyan infót ne írjak meg, ami tartalmát tekintve kifejezetten a DK Team "belügye", és erre azóta is vigyázok. Az viszont nem hiszem, hogy belügy lenne, hogy mennyire működik demokratikusan, értem ez alatt azt, hogy a tagok el tudják mondani, ami mondanivalójuk van. Ugyanis a "csoportegységet fenyegető" hozzászólásokat vagy törlik, vagy azok meg sem születnek, mert a tagok nem látnak esélyt arra, hogy érdemi beszélgetés kezdődik róla. (Erről már írtam, nem akarom magam ismételni.)

Pontosabban még ez is lehetne belügy, mert egy no name kis csoportnál kit érdekel kívülállóként, hogy hogy működik. De itt nem erről van szó, hanem egy olyan futócsoportról, ami jelenleg 400 fős, és további növekedést akar, ami minden lényeges versenyen ott van, a szpíker külön bemondja őket, ami heti egy nap a margitszigeti futóklubban fut, megjelenik a futóblogon, egyéb blogokon is, most már van "egyeteme" - tehát jelen van. Nehéz őket nem észrevenni. Azt is leírtam az eredeti posztban, hogy a célkitűzéseivel egyetértek. A működési módjával már kevésbé, és azt gondolom, hogy nem árt, ha valami erről is nyilvánosságra kerül. Amúgy nem is értem, miért van ez a para a nyilvánosságtól - ha minden oké, akkor mitől kell félni?

Az indulatról meg: amikor elkezdtem kapni az anyázást, én is indulatos lettem. De nem írtam le olyasmit, amit lehiggadva ne tudnék vállalni. Az meg, hogy az admin nem teljesíti a feladatát, hanem beáll ő is anyázni, és még azt az egy embert is, aki jelezte, hogy nem ért egyet a vita stílusával, felszólítja, hogy fogja be a száját örökre a csoportban - hát, ez azért nem nagyon védhető... Ha pont lemaradtál róla, sajnálhatod, ha valaki meg tudta őrizni a kívülállóságát, akkor biztos jól szórakozott ;)

Egyébként értem a véleményedet, és köszönöm, hogy normális hangnemben elmondtad. Ahogy már írtam, biztos tudtam volna mást is tenni, de az adott körülmények között ez volt a legjobb, amit tudtam tenni. És nem érzem úgy, hogy magyarázkodnom kellene azért, hogy mit írtam meg a blogomon. Megírtam. És azt is írtam már korábban, hogy vállalom.

iramszarvas 2012.10.21. 16:11:19

@csiripiszli12: Sajnos továbbra sem tudok egyetérteni veled. Ha úgy látod, h a DK Team nem demokratikus, és ezt belülről nem tudod megváltoztatni, és zavar a dolog, akkor kilépsz. Ennek semmi köze ahhoz, hogy a DK Team növekszik-e vagy sem, bemondják-e vagy sem. Gondolod, azzal tudod elérni a demokratizálódást, hogy világgá kürtölöd, hogy szerinted nem demokratikus? Vagy mi a célod? Hogy nem mondják be a nevét?

Akkor már az is jobb lett volna, ha először kilépsz, és leírod, hogy te így láttad, és ezért. De nem értem, mit vártál attól, hogy aproblémát csoporton kívül kezded tárgyalni.

Csöppet sem sajnálom, hogy ebből már kimaradtam.

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2012.10.21. 19:41:54

@iramszarvas: Nem baj, hogy nem értünk egyet, nem meggyőzni akartalak, hanem pontosabban leírni, hogy mit miért tettem, vagy mi miért történt úgy, ahogy. Én a gondolatok szabad közlését önmagában értéknek tartom. Ezt tettem ezzel kapcsolatban is itt, és mindenki más is megteheti, akár ezzel, akár mással kapcsolatban.

iramszarvas 2012.10.21. 20:14:57

@csiripiszli12: Persze, a szólásszabadság mindenek előtt. Csak mondjuk mennyire tartanád adekvátnak, ha egy tanítványodnak nem tetszenének az óráid, és a blogjában tárná a bilág elé problémáit, persze névvel együtt? Akár azután is, hogy úgy érzi, neked hiába jelezte, hogy gond van...

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2012.10.21. 20:48:19

@iramszarvas: Én nem vagyok közszereplő. DK (most először említem így) most már az. Ez a különbség kettőnk között, persze többek között. Nekem nincs 400 fős csoportom, nem szerepeltem rádióriportokban, nincsen küldetéstudatom, hogy mindenki, aki x problémában szenved, kövessen engem. Gergőnek az a küldetéstudata, hogy amíg egy kövér ember is van az országban, aki a tévé előtt ülve zabálja a csipszet, addig ő azon dolgozik, hogy felállítsa a tévé elől. Ez rendben van, nemes küldetés. Az ismertséghez azonban felelősség is tartozik, és az is, hogy nyilvánosan írnak az ember dolgairól, akár kritikát is, és ez most fordul elő először (mármint nem a nyilvános írás, hanem a nyilvános kritika). Egyébként azt gondolom, hogy normális stílusban írtam róla, nem becsméreltem, nem írtam trágárul, nem személyeskedtem. Azt is leírtam, hogy személyesen vele semmi bajom, nem haragszom rá. Nyilván személyhez lehet kötni a kritikát, mert ő a csoport feje. Az ő nevét viseli a csoport. Érdekes, pl. a terepfutás-csoportban is vagyunk vagy ötszázan, mégis teljesen elképzelhetetlen, hogy kicenzúrázzanak bármilyen hozzászólást, meg az is, hogy ha egy tag beír valamit, akkor alpári stílusban essenek neki. Vajon miért?

Amúgy azt gondolom, hogy attól, hogy vitatkozunk róla, hogy jó volt-e megtenni, változatlan marad az, hogy hétfőn a blogomon tettem szóvá, hogy töröltek egy bejegyzést, és a bejegyzésben írottakhoz kapcsolódva én is írtam pár gondolatot a DK Team működéséről. Akkor még nem léptem ki a csoportból, mert voltam annyira naiv, hogy azt gondoltam, meg lehet beszélni a csoporton belül, ha már törölni nem tudják a nyilvánosság miatt. Itt a blogomon normális stílusban tudtunk róla beszélni, a DK-csoportban nem, a Futótársakban vegyesen. A DK-csoportból kiléptem, tudomásom szerint amúgy nem egyedül. Mindez tény marad, attól függetlenül attól, hogy ki ért egyet az egésszel vagy ki tartja tévedésnek. És tudod mit? Ugyan nem így gondolom, de mégis még az is lehet, hogy tévedés volt, hogy rosszul tettem - és ezzel együtt vállalom!

Nem értem, hogy miért kérdezed mindezt, mi a célod ezekkel a hozzászólásokkal. Elmondtad a véleményed, rendben van, megértettem. Én is elmondtam mindent, amit tudtam, és többet is, mint eleinte szerettem volna. Mit tegyek még? Megmondom őszintén, hogy szeretném már lezárni ezt a kérdést, és csinálni a dolgomat, mert úgy érzem, új dolgot nem tudok már hozzátenni ehhez. De ha mégis, akkor mondd...

iramszarvas 2012.10.22. 10:22:21

@csiripiszli12: Mi az, hogy közszereplő? Lehet, h a DK Team ismert, nyitott stb., de ott még nem tartunk, hogy pl. az állam finanszírozná. Amikor pl. a sajtóhelyreigazítsi perekkel kapcsolatban kimondta az alkotmánybíróság, hogy egy közszereplőnek többet kell elviselnie, akkor ez azért van, mert ezek az emberek közpénzekből élnek, azzal rendelkeznek, vagy legalábbis azon igyekeznek, hogy ilyen pozícióba kerüljenek. Itt ilyenről nincs szó.

A másik, hogy helye van a nyilvános kritikának, ha pl. a DK Team egy versenyen inadekvát módon viselkedik. De a belső működésének problémáit nem nyilvánosan kéne megvitatni.

A Terepfutás és a DK Team közötti különbség számomra egyértelmű: a Terepfutás szakmai fórumként működik, idegenek érintkezési felülete, még akkor is, ha sokan személyesen ismerik egymást. A DK Team ellenben baráti társaságként igyekszik viselkedni. Az „egy csapat vagyunk” azt is jelenti, hogy csapatnormáklat próbálnak kialakítani, egyesek legalábbis biztosan. A DK Teamben elvárják a jelenlétet, volt, akit lebasztak, mert nem posztolta a futásait! Nem tom, ez mennyire jó, az látható, hogy nem működik. De az biztos, hogy ez nem Gergő felelőssége. Illetve ő azzal tudná ezt szabályozni, ha még inkább erős kézzel lépne fel, és nem egy posztot moderálna, hanem egy csomót. Te már az egyet is kifogásoltad.

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2012.10.22. 10:25:15

@iramszarvas: Köszönöm a kiigazítást, akkor nem közszereplő, hanem nyilvános szereplő. Talán a szövegösszefüggésből érthető volt, hogy így gondoltam. A többit, amit írtam, fenntartom.

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2012.10.22. 12:19:36

Kedves Sporttársak, tudok arról, hogy a fenti beszélgetésben azért van valami komikus is. Csak szólok, ha esetleg valamelyikőtök most azon gondolkodik, hogy hogyan közölje ezt úgy, hogy harmatos lelkivilágomat ne sértse meg :)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2012.10.22. 19:28:59

@csiripiszli12: inkább szomorú. fura, hogy folyton azt kapod: jogod van elmondani a véleményed, mégse tedd, ha DK-ról van szó, csak törődj bele.
@iramszarvas: szerintem te egy tök értelmes fickó vagy, jól és okosan futsz, mégis szemellenzős fanatikusként reagálsz erre a témára.

iramszarvas 2012.10.22. 21:06:33

@rrroka: Abból, amit csiripiszli12-nek írtál, az jön le, hogy nem érted, mit mondok. Először is nem DK-ról beszélek, hanem elvekről. Azt mondom, hogy amíg egy csoport tagja valaki, és ott nem elégedett a viszonyokkal, addig a csoporton belül rendezze a dolgait. Ha úgy érzi, hogy ez nem megy, akkor lépjen ki, és nyugodtan mondja el a véleményét. Csak a fordított sorrend nem tanácsos.

Egyébként még azt sem gondolom, hogy oltári hibát követett volna el, így alakult, kilépett (ezek után akkor is nehezen maradhatott volna, ha nem bunkók vele), az ügy le van zárva. Én ebben nem látok tragédiát, és azt sem hiszem, hogy most majd Gergő nem áll vele szóba.

Azon azonban csodálkozom, hogy egy posztban erősíti meg, hogy milyen jól csinálta.És hogy megnyugodott akkor is, ha „elvesztette” Gergőt. És akkor még emlékképekkel is meglocsolja... Hát nekem ez azt mondja, hogy nagyon nincs megnyugodva, nagyon nem azt érzi, hogy ez így van jól. És szeretné, ha nem így lenne, csak azt nem képes mondani, hogy na jó, a végét én szúrtam el...

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2012.10.22. 21:34:07

@iramszarvas: Laci, hagyjál már békén, légy szíves! A poszt címe veszteség, mert az, tudom. Mégis meg kellett tennem, amit tettem egy hete, hadd ne magyarázzam el ötvenharmadszor, hogy miért. Ezt a posztot azért tettem fel, mert szerettem volna, ha érzelmileg is kicsit rendezni tudom a helyzetet, nem azért, mert "megnyugodtam". Hol írtam olyat, hogy megnyugodtam? Azt írtam, hogy vállalom, amit tettem, és ma is ugyanezt tenném. De ez a poszt épp az érzelmi oldaláról szólna az egésznek, és erre két napja mást se csinálok, csak magyarázkodom. És azért tettem még fel, mert tudom, hogy nemcsak nekem veszteség. Beszélgettem ezekről a dolgokról másokkal is, hidd el, nemcsak nyilvánosan.

Nem tudom, miért kell magyarázkodnom. Nem akarok senkit meggyőzni semmiről, a gondolataimról és az érzéseimről írok. Jogom van hozzá.

Te is leírtad a véleményedet, kaptál választ, többször körbejártuk a témát. Mi kell még? Komolyan nem értem.

Ha azt akarod hallani, hogy én szúrtam el, azt nem fogod.

Na. És máris megnyugodtam :P

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2012.10.22. 21:58:26

@iramszarvas: Egyébként hogy kicsit higgadtabban is írjak: biztos láttad a frissítést, hogy Gergő kijelölt az ismerősei közül. És sajnos tudom róla, hogy akivel összeveszik, annak egy darabig nem is köszön. Úgyhogy nem vagyok optimista ez ügyben.

iramszarvas 2012.10.22. 21:59:07

@csiripiszli12: Ha nem vennéd észre, nem neked válaszoltam, hanem rrrokának, aki „szemellenzős fanatikus”-nak nevezett... ezek után már hadd válaszoljak neki... különben meg azt gondolsz, azt posztolsz, amit akarsz, de ha megteszed, ne csodálkozz, ha valaki kommentálja.

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2012.10.22. 22:08:29

@iramszarvas: Igen, láttam, hogy rrrokának válaszoltál. Csak én is el tudtam olvasni a válaszodat, és az utolsó bekezdésedre muszáj volt válaszolnom. Amúgy, ahogy látod, igen, (még) nem vagyok nyugodt, szóval ebben igazad volt, de nem azért, mert megbántam bármit. De azon vagyok, hogy helyretegyem a dolgokat.

BGy · http://babosi.blog.hu 2012.10.23. 12:45:32

@csiripiszli12: az első képen van pár ember, akiről tudom, hogy másként néz már Gergőre. Neked igazából ez a kis csapat hiányzik, nem?

Nekem egy alkalmazottam sértődött meg rám és vett ki az ismerősei közül. Úgy, hogy még nálam dolgozik. Igazi vagány! :))

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2012.10.23. 20:46:49

@BGy: Tényleg vagány :D Mondjuk én ezt megoldom úgy, hogy nem jelölöm be a főnökömet :)) (azt se tudom, fenn van-e :) )

Igen, mindkét nagyrészt piros kép olyan, amin van néhány olyan ember, aki azóta "szakadár" lett, a második képen levőknek pl. több, mint a fele. Mondjuk jobban belegondolva jó nagy hülyeség, hogy Gergőhöz viszonyítva definiálom magunkat, ezt most tettem meg először és utoljára :D (De amúgy ez azért elég nagy kiesési arány, pont azok közül, akik legrégebben mellette álltak. Ez tanulságos is lehetne Gergő számára, de valószínűleg nem lesz az...)

Lehet, hogy igazad van, hogy tényleg a csapat hiányzik inkább, részben akik a képeken vannak, részben mások is. Szerintem az UB is azért sikerült olyan rosszul, mert pont igazi csapat nem volt. Július vége óta meg futni se nagyon tudok, úgyhogy nem találkozom futótársakkal. Versenyekre se tudok menni. Mondjuk a Sparra el akartam menni önkéntesnek, de az volt az egyetlen hétvége, amikor haza tudtunk menni anyuhoz. Novemberben lesz egy terepfutóverseny, arra is el akartam menni segítőnek, de természetesen pont azon a szombaton dolgozom... Néha vannak összejövetelek, amire elmehetnék, csak azok meg hét közben vannak munkaidő után, amikor még dolgozom. Szóval most éppen bonyolult a helyzet, gyakorlatilag interneten tartom a kapcsolatot a futótársakkal :( Abban bízom, hogy gondolom, azért jövő tavasszal már futhatok majd, meg remélhetőleg több időm is lesz, és akkor újra be tudok kapcsolódni a dolgokba :)

hegymenetben · http://hegymenetben.blog.hu/ 2012.10.23. 23:30:00

@csiripiszli12: Bocs, hogy így ismeretlenül beleszólok a témába, de nekem erről a bejegyzésedről Moldova "Egy illemtani javaslata" jutott eszembe. :)

"[...]Most, hogy a tények lassan már elmosódnak, vagy legalábbis kerekre csiszolódtak bennem, egyre több olyan történet idéződik fel gondolataimban, mely elmondásra érdemesnek látszik, ebbe a sorba tartozik az alábbiakban következő is.
Hosszan tűnődtem, hogy milyen címet adjak neki, legszívesebben a „kimutatkozás”-t választottam volna, de mielőtt leírtam volna, megnéztem a Magyar Értelmező Kéziszótárt és ez a főnév nem szerepelt benne, csak a „kimutat” igét tünteti fel, így a nyelvtani szabályok tiszteletének jegyében lemondtam róla.
Mégis, azt hiszem, léteznie kellene egy ilyen szónak, illetve fogalomnak. Mint ahogy szokás bemutatkozni valakinek egy ismeretség kezdetén, úgy illendő volna kimutatkozni is, ha a kapcsolat véget ér, tennénk ezt, mondjunk ilyenformán:
– Engedje meg, hogy kimutatkozzam! Örülök, hogy többé nem ismerjük egymást! X. Y. voltam.
– Részemről a szerencse, már sok rosszat hallottam Önről! Z. W. voltam!
Egyúttal kölcsönösen vissza lehetne kérni a névjegyeket is. Aki ezt túlságosan előkelősködőnek találja, választhat egyszerűbb formát is, például mondhatja éppen jelen elbeszélésünk hősének egyik kétsoros bökversét:

„Kedves jó barátom, Salak,
Soha többé ne lássalak!”

Aztán többé nem kell köszönni egymásnak, a találkozásnál nyugodtan át lehet nézni az egykori ismerős feje fölött. Ebben a „kimutatkozásban” fellelhető volna a megbecsülésnek egy halvány árnyalata is, mivel alkalmat adna még egy utolsó, tiszteletet kifejező gesztusra.
Persze nem reménykedem benne, hogy elfogadják a javaslatomat, ez a becsontosodott világ nehezen hajlik az újra. A magam részéről mégis szeretnék jó példával elöljárni – ezért az alábbiakban lefolytatok egy ilyen képzelt ceremóniát – egy húsz évig tartó barátságféle lezárásaképpen."

dvorcsakl 2012.10.24. 09:39:53

@BGy:
Második kép:
Berkes Timi - kilépett,
Pannonfunk - benn van,
Maruzs Enikő - benn van,
Livi - kilépett,
Speed - kilépett,
Dvorcsák - kilépett,
Ulrik - benn van,
TBoy - kilépett,
Nem tudom, bocsi,
BRandom - benn van,
Marianna - kilépett,
Szami - kilépett.

HelloJozsi 2012.10.24. 10:23:18

Elnézést, hogy belekibicelek, de mivel többé-kevésbé követem a sztorit, ezért kikívánkozik. Olvasom olykor az evangéliumot és a mai ige kapcsán rögtön a Ti, illetve a Gergő sztorija ugrott be:

" Akinek sokat adtak attól sokat kívánnak, és akire sokat bíztak, attól többet kérnek számon." Lk. 12,48.

hegymenetben · http://hegymenetben.blog.hu/ 2012.10.24. 10:44:55

@csiripiszli12: (Most látom, hogy a forrás megadása kimaradt, bár lehet, hogy nem is szabad ilyen hosszan idézni forrás megjelölésével sem... Moldova György: A gyávák bátorsága. :))

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2012.10.24. 11:04:03

@dvorcsakl: Akit nem tudsz, vagyis nem tudtál eddig: almare - kilépett.

2012.10.24. 16:43:50

@BGy: bocs, fél órája ezen röhögök, ez 10/10 volt :)

2012.10.24. 16:44:21

@viito: mármint az alkalmazott-vagányos rész

Bozót · http://www.bozotfut.blogspot.com 2012.10.27. 10:29:52

Hmmm...lehet, hogy teljesen elrugaszkodott ami az egész történet után lejött számomra, de azért elmondom. Innen úgy látszik - és ezt meg is erősítetted korábban - hogy te kifejezetten kis csoportokban vagy elemedben, frusztrál a nagyobb tömeg ahol nem érzed annyira a kohéziót, nem hallják a hangod, stb., tudod is ezt és mégis valamiért erőlteted, hogy nagy csoportokhoz tartozz, aztán meglep, hogy nem érzed jól magad. Nagyot tévedek?

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2012.10.27. 14:49:53

@Bozót: Nem, teljesen igazad van, ez is a tanulság egy része. Ha ma dönthetnék újra, nem lépnék be a DK Teambe, még akkor sem, ha a csapattársam csoportja - de hát utólag könnyű okosnak lenni :) Bár az is igaz, hogy amikor beléptem, akkor még kevesebb tagja volt, mint ma.
Amúgy nem önmagában a nagy csoport zavar, ha nagy, heterogén és laza, mint a futótársak vagy a terepfutócsoport, az rendben van. Bár az is tény, hogy ezekhez nem úgy kötődöm, mint egy kisebb csoporthoz.
Még az is lehet, hogy nem is annyira a csoportok fontosak nekem, hanem maguk az emberek, néhány ember. Nincs is még egyetlen csoportpólóm se, leszámítva a tavalyi UB-s csapatom pólóját.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2012.10.28. 10:29:04

@csiripiszli12: de van csapatos pólód, mert minden nem csapatos póló hosszútávblog póló. :) stipstop!

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2012.10.28. 19:23:50

@rrroka: :DD És ez olyan titok, amit csak a viselője tud, meg te :) vagy az is lehet, hogy még a viselője sem :)

dvorcsakl 2012.10.29. 13:12:33

"valamiért erőlteted, hogy nagy csoportokhoz tartozz, aztán meglep, hogy nem érzed jól magad"

Amikor ez az egész elkezdődött, akkor nem csoportról volt szó, csupán néhány arcról, akik egy kicsit támogatni kívánták Gergőt a céljai elérésében. Azok az emberek, köztük pl. csiripiszli, nem csapatban gondolkodtak, hanem emberben. Mi nem akkor "csapódtunk" oda, amikor már tömeg volt, amikor már csoport volt.

Amikor a két felső kép készült, még nem volt DK Team, pusztán egy ember. Mi azt az egy embert támogattuk, segítettük. Nem mi akartunk valahova tartozni, hanem mi akartunk valakinek segíteni. Ezt mondjuk sokan elfelejtik.

Bozót · http://www.bozotfut.blogspot.com 2012.12.10. 21:32:06

@dvorcsakl: Akkor nem, de aztán kialakult körülötte egy nagy csoport(és azért ez már a blog indulásakor látszott, hogy hova növi/nőheti ki magát)amiben nem feltétlen azok viszik a prímet akik elsőként álltak Gergő mellé... akkor ezért Gergő a hibás? Zavarja szét a DK Teamet és ölelje keblére egykori támogatóit?
Komolyan nem értem.
süti beállítások módosítása