Futok.

A blog egy kezdő futó kalandjairól szól; futásról és talán másról is.

Friss topikok

  • bellone: Futás a természeteben: túlkészülés, tudományoskodás, kudarc, kudarc, tapasztalat, kudarc, részsike... (2016.10.07. 20:48) Szelidi negyedszer, kicsit másképp
  • csiripiszli12: @regulat: Mondjuk ebben van valami :) Köszönöm a biztatást, legközelebb szerintem összekapom magam... (2016.05.04. 09:56) 2. Shakespeare-futás
  • csiripiszli12: @bencsikp: Köszi szépen! Igen, egyébként azért szerveztem így a külföldi utat, hogy futhassak egye... (2015.11.16. 14:56) Porto Family Run: 15 km az óceánnál
  • csiripiszli12: @BGy: Így teljesen érthető, hogy most nem a futás a fontos. Kívánom, hogy legyen boldog ez az új s... (2015.08.05. 09:13) UB félig
  • csiripiszli12: @pantomimes: Mondjuk az is igaz, hogy a hét alkalom nem volt olyan kevés. Az tényleg rossz lehet,... (2015.03.14. 21:55) Visszapillantó: 2015. február

2012.07.12. 10:58 csiripiszli12

Hogyan legyen női UB-pólónk?

Címkék: barbie UB

pink shoes.jpg Barbie rovatunk UB-különszáma jelentkezik.

Az idei UB-n valahogy kiszúrtam azokat a futókat, akik a tavalyi UB-pólóban voltak. Pasik voltak, és mindegyikükön nagyon jól állt a narancs póló. Kicsit (nagyon) irigykedtem rájuk, milyen jó nekik, csak felveszik az UB-s pólójukat, és máris van egy tökjól kinéző technikai felsőjük, ami egyben nyilván emlék is a számukra. Női futókat nem láttam a tavalyi UB pólóban – vagy azért, mert nem voltak, vagy azért, mert alapból nyilván a pasikat nézem meg.

A tavalyi UB-vel egy bajom volt: hogy pasipólót kaptunk. Ezt utána szóvá is tettem itt meg itt, és máig nem változott a véleményem: úgy érezném fairnek, hogy a női indulók női pólót kapjanak. Ezen az se változtat, hogy azóta rájöttem, hogy a tavalyi pólóm egész jól használható, legalábbis télen: akkor tökjó legfelső rétegnek, világítani. Tavasztól őszig viszont nem tudom hordani.

Az idei UB-val már volt több bajom is, de ezek többségének az időjárás volt az oka. A póló is megmaradt a bajok egyikének: ez is pasipóló. Ráadásul tavaly a kért M-es méretűt ki tudtam cseréltetni S-esre, idén viszont M-es lett és maradt – egy csapaton belüli adminisztratív probléma miatt (a tavalyi táblázatot használtuk :( ). Idén jó szívvel odaadtam volna a pólót valakinek, akinek jó a méret, de nem lehetett, mert sajnos rá lett szitázva a nevem és a csapatom. Gondolom, senki nem akart volna Csiripiszli felirattal futni... Ráadásul a póló fekete, így a téli alkalmazása is sansztalan. Így hát úgy nézett ki, hogy ezt az idei pólót tényleg semmire nem tudom használni; bazi nagy. Ennyire: (A képen alul az UB-póló, felette a bécsi félmaraton női szabású pólója.)

férfi póló női póló.jpg

De nem hagytam ennyiben a dolgot. Úgy döntöttem, hogy ennél rosszabb már nem lehet a helyzet, úgyhogy igen, ollót emeltem a szent technikai pólóra, és átszabtam.

Az első ötletem az volt, hogy kiszedem az oldalsó részt, de aztán láttam, hogy az vékonyabb anyag, mint a póló többi része, magammal tolnék ki, ha azt kivágnám a pólóból. Aztán próbálkoztam azzal, hogy a varrás mentén beljebb veszem, főleg a hátát. Bénán nézett ki. Tesómmal nézegettük egy kicsit, mit is lehetne tenni, de egy idő után beláttam, hogy bizony nem marad más hátra, mint a varrások mentén szétvágni, kivágni belőle, ami nem kell, és újra összevarrni. A legproblémásabb rész a két ujja volt, azért is, mert itt volt a legtöbb felesleges anyag. Sokáig nem tudtam, az ujját hogy fogom megoldani.

Először a nyakát vágtam le. Ezzel persze elvesztette azt a stabilabb részt, ami összefogja a nyakánál, de sebaj, legalább lezserebb lesz a póló. Az ujjával sokáig nem tudtam, mit csináljak, de azt tudtam, mekkora kellene, hogy legyen, így aztán levágtam az ujjak alját is. Aztán szétvágtam a varrások mentén az elejét, hátulját és az ujjakat. Bejelölgettem szabókrétával, hol is kéne lenni az új szélének, nyilván úgy, hogy deréktájon a szabáson nőiesítettem egy kicsit, aztán szépen összetűztem gombostűvel, és felpróbáltam. Nem bökött nagyon, csak egy kicsit, viszont így tudtam, hogy jó lesz így a póló. Aztán fogtam az ollót, és az elejéből és a hátából kivágtam a felesleges részeket, majd összeférceltem a darabokat. Az ujjánál is, ahogy összeért a három anyag, az eleje, a hátulja és az oldalsó rész. Aztán megvarrtam varrógéppel, és amikor elkészültem vele, akkor szépen elmentem benne futni (8,3 km, 52:13, 6:17). Merthogy erre való, nem?

Képek a folyamatról:

Szétvágva, jelölésekkel:

IMG_1628.JPG

Gombostűkkel. Itt még lehetett volna módosítani, ha szükség lett volna rá. Amúgy jól néz ki a színes gombostűfejekkel, lehet, hogy fel lehetne dobni valami hasonló módon :P

gombostűkkel.jpg

És amikor már nincs visszaút: felesleg kivágva, részek összefércelve. A póló kifordítva, a logo még így is átlátszik. A hátán a nyakánál látható, hogy a nyakrésznél majdnem bele kellett vágnom a Fuss Balaton feliratba.

férceléssel.jpg

Ilyen lett készen. A szabókréta nyomai még látszanak, az első mosással majd kimegy belőle.

IMG_1635.JPG

És amit kivágtam:

feleslegek.jpg

Szóval én megoldottam idén, hogy női pólóm legyen, de azt gondolom, hogy erre lehetne jobb megoldást is találni.

Még áprilisban, az óbudai futófesztiválon a félmaraton rajtjában kiszúrtam Nagy Petit, aki az UB főszervezője, és letámadtam a női UB-póló kérdésével. Gondolom, nagyon örült neki, hogy a rajt előtt másfél perccel ezzel kell foglalkoznia, de válaszolt a kérdéseimre. (Ezúton is köszönöm a türelmét!) Röviden összefoglalva azt mondta, hogy nem oldható meg, hogy a nők női pólót kapjanak, mert egyrészt már a nevezések elindulása előtt meg kell rendelni a pólókat, másrészt meg az egyik évben bevállalták, hogy külön női és férfi pólókat adtak, de annyit variáltak az indulók, és annyi plusz munkát jelentett a pólók, méretek, a csapatokban a tagváltozások miatti változtatások nyilvántartása, hogy ezt ők nem tudják felvállalni. Egyébként is annyival többet ad ez a verseny, hogy ez van, férfi póló lesz, ez fér bele.

Én ezt értem, megértettem akkor is, de elfogadni nem tudom. Ugyanazon a versenyen veszek részt, ugyanazt a nevezési díjat fizetem, akkor nem oké, hogy egy számomra használhatatlan pólót kapok a rajtcsomag részeként. Viszont van néhány ötletem, hogy hogyan lehetne ezt megoldani.

Eddig hat UB volt, ebből egyszer volt férfi és női póló is, a többin mindenki férfi pólót kapott, ha jól tudom. Itt lenne az ideje annak, hogy jövőre akkor minden induló női pólót kapjon, meg a szervezők is, természetesen. A mérettáblázatok ugyanúgy rendelkezésre állnak neten, mint most a nők számára a férfi mérettáblázatok, úgyhogy mindenki el tudná dönteni, hány XL-es póló kellene neki. Így legalább a Nike-nál is elfogynának az XXXXL-es női pólók, és ha még így is kicsi lenne a méret, akkor még mindig ott a lehetőség, hogy oda tudják adni ismerősnek a használhatatlan pólóikat.

Ha esetleg valami miatt az előbbi megoldás nem tetszene, akkor még mindig van ötlet, mit lehetne tenni.

Volt eddig hat UB. Az eddigi résztvevők alapján meg lehetne becsülni, milyen arányban indulnak nők és férfiak, és úgy rendelni pólókat. Igaz, akkor még mindig ott lenne a plusz munka a pólók nyilvántartásával. Bár azt nem értem, hogy ha egy csapaton belül változás van, azt így is, úgy is nyilván kell tartani: az is változás, hogy férfi XL-es helyett férfi M-esre van szükség, akkor miért annyival több munka, ha férfi XL-es helyett női M-esre van szükség? Lehetne kis ráhagyással rendelni, és ami marad, a webshopban árusítani, ahogy most is teszik.

Ha végképp annyi munka a pólók nyilvántartása és kezelése, akkor viszont azt lenne érdemes meggondolni, hogy valóban a rajtcsomag részeként kell-e adni pólót. Lehetne úgy, hogy a nevezési díj nem tartalmazná a verseny pólóját, hanem külön meg lehetne venni azt. Így a nevezési díj nyilván csökkenne (apropó, ez sokaknak valószínű könnyebbséget jelentene; pl. egy közalkalmazotti fizetésből kicsit húzós kifizetni a nevezési díjat). És mindenkinek lenne lehetősége arra, hogy ha akar, vegyen pólót. Ideális esetben lenne férfi póló és női póló is – végülis gondolom, valami oka csak van, hogy külön gyártanak férfi és női pólókat, nem? Nem ideális esetben gondolom, csak férfi póló lenne – ebben az esetben aki nem akar, nem vesz (pl. én), de aki akarna, az tudna venni.

Egyébként úgy látom, hogy azért van, ahol természetes, hogy a női indulók női pólót kapnak. Például a Terep 50/100-on volt külön férfi és női finisher póló. Tudom, hogy az UB-n jóval több futó indul, mint a T50/100-on, de azért valahol ez lenne a természetes, akárhány ember indul a versenyen.

Remélem, mindenki számára érthető, hogy nem a szervezőket akarom cseszegetni ezzel. Azért hozom fel (újra és újra) ezt a témát, mert azt gondolom, hogy ez a verseny elég jó ahhoz, hogy gondolkodjunk arról, hogyan lehetne még jobbá tenni.

UPDATE (2012.07.15) Szóval ilyen volt (azért tartom ilyen hülyén a karom, hogy lehessen látni az ujját) és ilyen lett:

IMG_1623.JPG

IMG_1638.JPG

33 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kedvesazelet.blog.hu/api/trackback/id/tr594647160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2012.07.12. 11:40:27

Nohát, megint nem lehet kommentelni? :(

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2012.07.12. 11:57:53

@iramszarvas: Köszi, örülök neki.
Azért írtam az előzőt, mert valaki jelezte, hogy nem tudott kommentelni, és úgy tűnik, ilyenkor el kell indítani egy első kommenttel. (Amikor te írtad a fb-on, hogy nem tudtál kommentelni, akkor is ezt csináltam.)

iramszarvas 2012.07.12. 12:00:21

Nem tudom, mihez tudnék kezdeni egy női pólóval. Egy nő egy férfipólót fel tud venni, ahogy te is, ha nem is úgy és nem is akkor. Fordítva viszont? Őszintén szólva nem próbáltam.

A rajtnál volt egy csomó csaj, értelemszerűen versenypólóban. Nem tűnt fel, hogy úgy állna rajtuk, mint tehénen a gatya.

Az, hogy te M-est rendelsz, amikor az S-es is nagy rád, nem a szervezők hibája.

Ettől függetlenül persze úgy gondolom, hogy kellene külön női pólónak lenni, különösen egy ilyen jelentős eseményen. A szervezők leszögezhetnék, hogy egyszer jelzed, mennyi kell, és aztán nincs variálás – intézzék el a versenyzők egymás között, ha erre van igény. Előre kell rendelni? Akkor legyen előregisztráció. Mindent meg lehet oldani.

iramszarvas 2012.07.12. 12:01:26

@csiripiszli12: Ja, lehet, h erről van szó. Komment után egyébként úgy tölti vissza az oldalt, h nincs kommentbox...

iramszarvas 2012.07.12. 12:06:15

Ja, és tehettél volna fel egy képet arról, hogy hogy áll az átszabott póló, mert így elég nehéz megítélni...

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2012.07.12. 12:12:10

@iramszarvas: Tudom, hogy abszurd a felvetés, direkt az. Mert pont ugyanolyan abszurd az, hogy nők fel tudnak venni férfipólót is, mert beleférnek. Egyébként hidd el, hogy jobban néznek ki a nők női pólóban. De ha nem hiszed, nézd meg legközelebb a csajokat a szigeten vagy bárhol :) Nem véletlenül veszünk női szabású pólókat.

Tudom, egy szóval nem mondtam, hogy a szervezők hibája. Csapaton belüli hiba volt, részben az enyém, mert nem gondoltam, hogy a tavalyi táblázat adatai vannak benne, és nem néztem meg. Jövőre máshogy fogjuk csinálni.

Most mosásban a póló, úgyhogy nem tudom lefényképezni, de hamarosan teszek majd fel olyan képet, amin rajtam van. Olyan képem is van, amin az eredeti állapotban van rajtam, azt is felteszem majd.

iramszarvas 2012.07.12. 13:53:01

@csiripiszli12: Nem vitatom, hogy a nő szabású póló jobban áll, nyilván nem véletlenül találták ki. De egy nő tud hordani férfipólót – még ha nem is annyira előnyös, de nem állíthatjuk, hogy ne lenne csinos. Fordítva nagyon nehezen tudom elképzelni... de ki kéne próbálni.

Joe. · http://futonaplo.blogspot.com 2012.07.12. 14:00:28

Csiripiszli, először is gratula a szabó-varró akciódhoz. Ja és az ultrabalatoni helytállásodhoz is. :) De ezen kívül, nem keseríted feleslegesen kicsit a saját életed, hogy ilyeneken rugózól és bosszankodsz? :) Előbb utóbb úgyis tele lesz a szekrényed mindenféle futórendezvényes pólóval ami női is akár..., és emlékbe meg nem tök mindegy milyen szabású meg mekkora? :)

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2012.07.12. 16:02:57

@Joe.: Köszi szépen :))

Hát, fene tudja, mennyire keserítem ezzel az életem. Tavaly még bosszankodtam, az igaz, de idén valahogy tökre élveztem a bíbelődést a pólóval. Ez persze nem azt jelenti, hogy legközelebb nem örülnék jobban egy olyan pólónak, amit nem kell átalakítani...

Egyébként a sima pamutpólók miatt nem szólok, mert azok tényleg a szekrényben vannak, és itthon szoktam őket hordani (kivétel a Borvidék pólója, azt utcára veszem fel). Csak ez technikai póló, és lehetne benne futni, csak nagyon kényelmetlen, amikor a könyököm alá ér az ujja, és háromszor annyi anyag van a karomon, mint kellene... meg hát nem néz ki olyan jól :)

2012.07.12. 23:09:02

Előre leszögezem nem vagyok csiripiszli beépített embere, s a kegyeire sem pályázom véleményemmel.
De NAGYON igaza van!
Nem első alkalommal említi meg ezt a témát, s érvei teljesen jogosak.
Nyilván én sem szeretnék Női pólót kapni a rajtcsomagban,
@iramszarvas: @Joe.: szerintem Ti is bosszankodnátok emiatt! Az gyenge érv, hogy a Leányok tudják hordani a Fiú pólót, majd gondolj bele ebbe, mikor belépsz valahová büszkén a rajtad feszülő UB-pólóban, hogy hogyan esne ez egy tehénen-a-gatya cuccban.
Én támogatom a kezdeményezést, szerintem lehetne egy kompromisszumkész levelet is fogalmazni jóelőre(!) ez ügyben, szívesen aláírom!

(grat a varráshoz!)

iramszarvas 2012.07.13. 09:01:00

@saaby.: Mint írtam, szerintem is kéne női póló. De pusztán technikai szempontból: mitől gyenge érv az, hogy A változatban a résztvevők egy része jól, más része kevésbé jól tudja használni a pólót, B változatban viszont a résztvevők fele jól, másik fele egyáltalán nem tudja használni a pólót, akkor az A megoldást kell választani? (Természetesen ha nincs lehetőség C, D stb. megoldásra.)

Egyébként említettem, a résztvevő lányok többségénél szó sem volt tehénen-a-gatya-effektusról. Az, hogy csiripiszli második éve nem képes a saját méretét megadni, nem a szervezők hibája.

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2012.07.13. 11:32:03

@saaby.: Köszönöm, hogy leírtad a véleményedet! És a gratulációt is! :)

@iramszarvas: A posztban is írtam, meg már egy kommentben is, hogy csapaton belüli adminisztrációs hiba miatt kaptam egy számmal nagyobbat, a szervezőket egy árva szóval nem hibáztattam ezért. De hogy lásd, mi történt, most leírom részletesen:

Tavaly a nevezésnél azért adtam M-es méretet, mert nőiben M-es a méretem, és nem tudtam, hogy nem lesz női póló. Férfi M-est kaptam, amit szerencsére ki tudtam cseréltetni férfi S-esre, ami így is nagy.

Idén a nevezésnél megadtam, hogy S-es méret kell. De mivel Gergő intézte a nevezést, és nem egy csapattal volt elfoglalva, hanem legalább néggyel, gondolom, ez volt az oka, hogy nem a nevezéskor megadott adatokat továbbította, hanem egy olyan táblázatét, ami félig a tavalyi csapatom adatait tartalmazta, így nálam is a tavalyi M-est. Őszintén szólva nem gondoltam, hogy a tavalyi táblázat adatait át kell böngésznem, azt gondoltam, elég volt a nevezéskor megadnom a méretet, ez nyilván hiba volt a részemről. Csak ezt nem feltétlenül akartam beírni a posztba, mert nemcsak engem érint, hanem mást is. De hidd el, nem arról van szó, hogy nem vagyok képes megadni a méretemet. Bár megjegyzem, nem is olyan egyszerű megadni a férfi mérettáblázat szerint a méretemet, mert ami magasság szerint jó lenne, az nem biztos, hogy jó mellben és csípőben. Pl. a mostani férfi M-es póló mindenhol nagy volt, de csípőben lehetett volna 1-2 centivel szélesebb.

iramszarvas 2012.07.13. 13:40:40

@csiripiszli12: Értem én, de ezek alapján elég durva azt a következtetést levonni, hogy a nőkön úgy áll a férfipóló, mint tehénen a gatya.

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2012.07.13. 14:22:55

@iramszarvas: Nem értem, miért lenne durva. Egyszerűen más egy női test és más egy férfitest, mások a méretek, mások az arányok. Tudom, hogy áll rajtam egy női póló, és azt is, hogy állnak ezek a cuccok. S-es a legkisebb kérhető méret, tavaly tehát a létező legkisebb méretű pólóm volt, ami így áll rajtam, nézd: kedvesazelet.blog.hu/2011/09/19/nok_a_futas_kisebbsege
És az csak egy dolog, hogy áll rajtam a póló. Nagyon kényelmetlen futás közben, hogy az ujja könyékig ér (nézd meg az S-es póló ujját!), utálom, hogy háromszor annyi anyag van a karomon, mint kellene. Ugyanis futás közben a nők is izzadnak, bármilyen meglepő. Nyolc centi anyagot kellett levágnom az idei póló ujjából, hogy jó legyen.
Abból meg, hogy idén M-es pólóm lett, nem csináltam gondot (a kezdeti sokk után), nem olyan nagy a különbség a kettő között, mivel köze nincs a testformámhoz a pólónak, gyakorlatilag mindegy, hogy S-es vagy M-es.

iramszarvas 2012.07.13. 14:38:01

@csiripiszli12: Ez szerintem mérethiba, rám is nagy volt az S-es egy kicsit, pedig azért nem vagyok extrém módon alacsony. De mondjuk ha 160 cm-es lennék (ami, ha az átlagnál jóval alacsonyabb is, bőven belefér a normálisba), nekem is hasonló gondjaim lennének. A magas lányoknak meg nincsenek ilyen gondjaik. Szóval ez nem elsősorban női póló kérdése. Szerintem nézegess UB-s fényképalbumokat: nem azt fogod látni, hogy de szarul áll a csajokon a hivatalos póló.

Ettől függetlenül persze illene női pólónak lennie.

2012.07.13. 15:45:33

Mindenki nőjön nagyobbra, de ha lehet leginkább férfivé, s akkor nem fog picsogni a hülye póló miatt...ejha. Tolerancia-díj.

BGy · http://babosi.blog.hu 2012.07.15. 09:56:23

Jól tetted, hogy átszabtad. Én tegnap szabattam át az asszonnyal egy Mizuno atlétát, ami nagy volt rám. Most meg kicsi, mert nagyon testre simuló, nekem meg nincs kidolgozott felső testem. :)))

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2012.07.15. 22:03:33

@BGy: Hát igen, az átszabásban azért van hibalehetőség :) Én is most megnéztem a képet, ami készült az átszabott pólóban, hát, lehetnék slankabb is... vagy legalább vacsi előtt kellett volna fényképezni :))

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2012.07.17. 16:20:57

Ügyes vagy, mennyiért vállalsz futóblogos póló átvarrást? :D Nekem az lett nagy. UB-sból S-est rendeltem és kellemesen laza. A céges csapatpólóm (legolcsóbb kalenji) XS-es férfipóló, és tök jó. (igaz, anyu megjegyezte, hogy milyen fiús vagyok benne... :)

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2012.07.17. 16:45:22

Illetve még annyi a témában, hogy tavaly a NŐI futáson férfi repi pamutpólókat kaptunk. Idén emiatt S-est kértem. Persze NŐI repi pamutpólót adtak, ami így viszont éppenhogyjó...

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2012.07.18. 21:16:30

@Simone Lewis: Köszi! :)
Melyik futóblogos póló van neked, az ujjatlan?

Igen, azt már nem akartam felhozni, hogy a női futáson tavaly férfipólót kaptunk. Azt nem tudtam, hogy idén nőit adtak - ez haladás, viszont közölhették volna, hogy jó méretet tudjanak rendelni az indulók...

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2012.07.20. 15:05:48

@csiripiszli12: Nem, ez a tavaly előtti akkor, fekete technikai póló.

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2012.07.30. 08:17:24

@Simone Lewis: Bocs, csak most látom, hogy írtál. Hát, ha nem zavar, hogy vagy sikerül, vagy nem, akkor szívesen átszabom a pólódat :D (Eddig függönynél és terítőnél bonyolultabb dolgot nem igazán varrtam. Ja, táskát, de arra meg lehet azt mondani, hogy pont így akartam :) Ennél a pólónál viszont tényleg nem volt vesztenivalóm, azért mertem nekiállni :) )

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2012.07.31. 12:03:12

Milyen szép lett az új verzió! :-) Én is gondolkodtam, hogy mit lehetne vele csinálni, de csak odáig jutottam, hogy a vállánál feltűzöm az ujját, hogy ne lógjon annyira, már ettől is egy kicsit jobb a helyzet.

Amúgy szerintem ez nem férfipóló, hanem egyenpóló. Ha lenne belőle kisebb méret, nekünk is ugyanúgy jó lenne. Nekem is M-es jutott az idén, de ha XS lehetett volna, akkor semmi bajom nem lenne vele. Rajtunk ez a típusú póló simán elmegy, míg egy pasin egy női póló azért tényleg furcsa. :-)

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2012.07.31. 13:39:51

Ja, és az átszabás szót első két próbálkozásra úgy olvastam, hogy az sz és a b betű helyet cserélt, és próbáltam rájönni, mi az, hogy egy pólót átb*szni. :-)

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2012.07.31. 23:29:34

@azilinha: :))
Köszi szépen! Valamit segítene a kisebb méret, de azért csak jobb lenne rendes női pólót kapni :)

szumo 2012.08.06. 08:53:10

Ügyes vagy.
Legyen női póló is, igazad van.
Igazat adok NP-nek, hogy sokkal több meló számon tartani, hogy női-ffi poló és a méretek.
Az, hogy külön kelljen megvenni, szerintem nem jó ötlet. Ha jól emlékszem, az első UB előtt, nagyon vártuk, hogy átvehessük a pólókat a Margitszigeten! Csak nyüg a külön rendelés, stb.
üdv, zs

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2012.08.07. 17:32:04

@szumo: Köszi, Vezír! :) Igen, az lenne az ideális, ha lenne külön férfi és női póló is, annak ellenére, hogy nyilván több munka a nyilvántartása. A külön megvételt annyiban tartanám jobbnak, ha csak férfipóló van, hogy mindenki eldönthetné, hogy kér-e pólót, annak ellenére, hogy esetleg nem lesz neki jó.

Én is emlékszem, mennyire vártuk a pólót a Szigeten! :) Amúgy azért is csinálok az egészből ekkora ügyet, mert van ennyire fontos nekem ez a verseny.

szumo 2012.08.08. 09:59:38

@csiripiszli12: Beszélj az UB szervezőkkel és lehet közös erővel lesz rá megoldás, hogy legyen női póló is. Szerintem nem lehetetlenség, de nagy munka lesz. Ha kell vmi segítség szólj, és megyek! De szólnod kell :-)

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2012.08.10. 08:57:15

@szumo: Igen, tervezem, hogy megkeresem őket valamikor ősz elején. Azt nem tudom, hogy aláírásokat érdemes lenne-e gyűjteni, még az is lehet. És szólok, ha segítségre lesz szükségem! :)

bencsikp · http://ennyirefutja.blog.hu 2012.08.29. 22:50:08

Nagyon ügyi vagy! És tényleg sokkal jobban áll átszabva (a Nike jel mondjuk furcsán mutat így). Mi több: abszolút igazad van! Legyen női póló is!!!

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2012.08.30. 07:25:18

@bencsikp: Köszi szépen! Igen, a Nike jel majdnem lekerült így a pólóról, meg a hátulján a felirat is eléggé felcsúszott, de nem baj, így jobb :)
süti beállítások módosítása