Futok.

A blog egy kezdő futó kalandjairól szól; futásról és talán másról is.

Friss topikok

  • bellone: Futás a természeteben: túlkészülés, tudományoskodás, kudarc, kudarc, tapasztalat, kudarc, részsike... (2016.10.07. 20:48) Szelidi negyedszer, kicsit másképp
  • csiripiszli12: @regulat: Mondjuk ebben van valami :) Köszönöm a biztatást, legközelebb szerintem összekapom magam... (2016.05.04. 09:56) 2. Shakespeare-futás
  • csiripiszli12: @bencsikp: Köszi szépen! Igen, egyébként azért szerveztem így a külföldi utat, hogy futhassak egye... (2015.11.16. 14:56) Porto Family Run: 15 km az óceánnál
  • csiripiszli12: @BGy: Így teljesen érthető, hogy most nem a futás a fontos. Kívánom, hogy legyen boldog ez az új s... (2015.08.05. 09:13) UB félig
  • csiripiszli12: @pantomimes: Mondjuk az is igaz, hogy a hét alkalom nem volt olyan kevés. Az tényleg rossz lehet,... (2015.03.14. 21:55) Visszapillantó: 2015. február

2011.12.25. 17:33 csiripiszli12

Karácsonyi majdnem húsz

Címkék: edzések

A héten kétszer futottam. Kedden egy otthonról szigetkör, variált útvonalon haza útvonalat. A táv 10,13 km, 1:06:29 alatt (6:34).

Csütörtökön akartam menni egy esti közös futásra, de hőemelkedésem volt, így nem mentem. Viszont hoztam haza futócuccot, így ma elmentem futni egyet. Nem tudtam, mennyire lesz kedvem, annyi volt csak a terv, hogy nem volt terv. Elindultam itthonról, aztán végig a Hegyalja utcán. Amikor elindultam, éreztem már, hogy egy viszonylag hosszabb futás lesz ebből. Hegyalja utcán át Barátira, azon is végig, aztán nem fordultam vissza a Gesztenyefa utcánál, ahol a múltkor, hanem mentem tovább. Az útvonal tökegyszerű, ez még mindig az az út, ami otthon a ház előtt van, csak ez már a negyedik neve azóta. Meg a harmadik falu; mint rájöttem, időközben átfutottam Nyúlra.

Az idő csodaszép volt: napsütés, plusz négy-öt fok. A kék kutak is működtek, kétszer is ittam pár kortyot. Nem karácsonyi idő volt ez, hanem kb. március eleji.

Egy idő után visszafordultam, egy darabig ugyanazon az útvonalon, mint ahogy jöttem. Közben egy autóból rám dudáltak, mikor elmentek mellettem, integettek is, visszaintettem. Barátin a Liszt Ferenc utcába felfutottam, ugyanúgy, mint múltkor. Vagyis nem ugyanúgy, mert most ténylegesen futottam, nem sétáltam bele az emelkedőbe. Kipróbáltam a módszert, amit olvastam, hogy lejtőn felfelé kis lépésekkel érdemes haladni, és tényleg, simán felmentem. Itt éreztem azt először, visszanézve a környékre, még anno, hogy hegyeken szeretnék futni. Most nem láttam ugyanazt a képet, valószínűleg a nyáron magasabbra mentem fel, de így is szép volt.

Vissza az útra, vissza Csanakra. A templomnál fel a Horgas utcára. Ez egy 10%-os lejtő, itt is kis lépésekkel mentem, itt is beleséta nélkül, örültem neki. Aztán a már szinte szokott köröm Csanakon, vagyis inkább Ménfőn, végül haza. Az összidőm 2:14:32 lett, a táv pedig 19,5 km (6:54).

Utólag kicsit sajnálom, hogy nincs olyan kütyüm, amivel a távot tudtam volna mérni közben, mert hozzá tudtam volna még tenni bő másfél kilométert, és akkor meglett volna a félmaraton távja. Még idén szerettem volna csak úgy magam lefutni; nem biztos, hogy jövő héten sort kerítek erre. De persze az se biztos, hogy nem :) Reggel pont arról beszélgettünk tesómmal, hogy le akarom majd cserélni a telefonomat olyanra, amin tudok Endomondot használni; ennek tényleg itt az ideje, úgy tűnik.

Ha valakiben felmerül a kérdés, hogy karácsonykor tényleg nincs-e jobb dolgom, mint futni, arra azt mondom, hogy részben jogos a kérdés. Most éppen nem volt; remélem, hogy lesz, amikor lesz :P

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kedvesazelet.blog.hu/api/trackback/id/tr583495252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.12.25. 20:42:56

De jó neked, hogy ilyen szép helyeken futsz. Igaz, nem vagyok arrafelé ismerős, de az írásod alapján szép környezetnek tűnik. Az meg igazán jól hangzik, hogy Nyúlon átfutottál. :-D A karácsonyi futás pedig kell ugyanúgy, ahogy a levegővétellel és néhány egyéb, létfontosságú dologgal se állunk le karácsonykor. :-)

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2011.12.27. 11:06:30

@azilinha: Igen, tényleg szép helyek vannak arrafelé :) És ugyan Csanakon nőttem fel, de ezekből a helyekből így futás közben sokkal több mindent látok, mint korábban :)

Bozót · http://www.bozotfut.blogspot.com 2012.01.04. 23:12:59

A "nyúli havasok"-at szoktuk emlegetni olykor néhány sporttárssal :D
süti beállítások módosítása