Futok.

A blog egy kezdő futó kalandjairól szól; futásról és talán másról is.

Friss topikok

  • bellone: Futás a természeteben: túlkészülés, tudományoskodás, kudarc, kudarc, tapasztalat, kudarc, részsike... (2016.10.07. 20:48) Szelidi negyedszer, kicsit másképp
  • csiripiszli12: @regulat: Mondjuk ebben van valami :) Köszönöm a biztatást, legközelebb szerintem összekapom magam... (2016.05.04. 09:56) 2. Shakespeare-futás
  • csiripiszli12: @bencsikp: Köszi szépen! Igen, egyébként azért szerveztem így a külföldi utat, hogy futhassak egye... (2015.11.16. 14:56) Porto Family Run: 15 km az óceánnál
  • csiripiszli12: @BGy: Így teljesen érthető, hogy most nem a futás a fontos. Kívánom, hogy legyen boldog ez az új s... (2015.08.05. 09:13) UB félig
  • csiripiszli12: @pantomimes: Mondjuk az is igaz, hogy a hét alkalom nem volt olyan kevés. Az tényleg rossz lehet,... (2015.03.14. 21:55) Visszapillantó: 2015. február

2012.10.03. 21:48 csiripiszli12

Újra bringán

Címkék: bringa

Most, hogy a sporttársak segítségével kijöttem minden bugyrok legmélyebbikéből, az önsajnálatból, ma újra bringára ültem. (Köszönöm mindenkinek!) Rövidet mentem, oda-vissza nem volt egész öt km, de már ez elég volt ahhoz, hogy felidéződjön egy szöveg, amit még nyáron, a budai rakparton bringázva találtam ki a Hej, rozmaring dallamára. Lehet, hogy nem a legjobb, de arra tökéletes volt, hogy akkor éppen a frusztrációmat átalakítsam. Odáig amúgy még nem jutottam el, hogy hangosan is elénekeljem, ha olyan a helyzet, mert utoljára Kispál koncerteken énekeltem, és akkor mindegy volt, hogyan, de lehet, hogy eljön majd az a pillanat is. A szöveg amúgy így szól:

Bicikliút, bringaút,
Hagyd szabadon, légy szíves.
Ha nem hagyod, elütlek,
és rossz lesz mindkettőnknek.

 Persze, végül nem így végződött az eset. Még egyszer sem.

Ugyanerre a dallamra és ugyanezzel a kezdettel amúgy a biciklis közlekedés több helyzete is leírható.

Bicikliút, bringaút
Hopp, na most meg vége lett,
Hát most akkor mit tegyek,
Tekerek, ahol lehet.

Bicikliút, bringaút,
ha lenne, de jó lenne.
Nincs, hát itten (FRISSÍTÉS, 2012. 10.03., 22:53:) úton tekerek,
éber vagyok, s remélek.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kedvesazelet.blog.hu/api/trackback/id/tr734818765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása