Futok.

A blog egy kezdő futó kalandjairól szól; futásról és talán másról is.

Friss topikok

  • bellone: Futás a természeteben: túlkészülés, tudományoskodás, kudarc, kudarc, tapasztalat, kudarc, részsike... (2016.10.07. 20:48) Szelidi negyedszer, kicsit másképp
  • csiripiszli12: @regulat: Mondjuk ebben van valami :) Köszönöm a biztatást, legközelebb szerintem összekapom magam... (2016.05.04. 09:56) 2. Shakespeare-futás
  • csiripiszli12: @bencsikp: Köszi szépen! Igen, egyébként azért szerveztem így a külföldi utat, hogy futhassak egye... (2015.11.16. 14:56) Porto Family Run: 15 km az óceánnál
  • csiripiszli12: @BGy: Így teljesen érthető, hogy most nem a futás a fontos. Kívánom, hogy legyen boldog ez az új s... (2015.08.05. 09:13) UB félig
  • csiripiszli12: @pantomimes: Mondjuk az is igaz, hogy a hét alkalom nem volt olyan kevés. Az tényleg rossz lehet,... (2015.03.14. 21:55) Visszapillantó: 2015. február

2012.02.22. 22:18 csiripiszli12

SZDSZ, avagy Gellért-hegy 2.

Címkék: edzések szintes edzés

Szerdán úgy alakult az időbeosztásom, hogy délután van két üres órám. A munkahelyem közel van a Gellért-hegyhez, ezért aztán kitaláltam, hogy ezt a két üres órát megtöltöm futással. Ez lesz az SZDSZ, a Szerda Délutáni Szaladás, amikor is szépen felfutok a Szabadság-szoborhoz. Ma volt az első ilyen alkalom. Reggel cucc bepakol, órák után átöltöz, oszt usgyi. 

Ennél szebb időt nem is kívánhattam volna: ragyogó napsütés, sőt meleg – túl is öltöztem. Nagyjából azt az útvonalat követtem, amit múltkor a futóklubos futásnál, csak a Móriczig is futottam. A Citadellát megkerültem; nagyon szép a város fentről. Felpillantottam a Szabadság-szoborra; kis főhajtás, egy röpke gondolatra valahogy eszembe jutottak a második világháború áldozatai. Aztán tovább. Érdekes volt, hogy azon az oldalon, ahol árnyék van, még vastagon állt a latyak, de csak pár méter hosszan. Utána lefutottam, de amikor leértem a Somlói útra, akkor visszafordultam – ha már van végre lehetőségem szintet futni, akkor nehogy már ennyi legyen :) Másodjára persze nem találtam ugyanazt az útvonalat, de aztán előbb-utóbb mégiscsak feltaláltam a Citadellához újra :P Ismételten szépnek találtam a kilátást, mindkét oldalon :) Aztán megint le, vissza a kiindulási pontig.

Amúgy időnként újra eszembe jutott, milyen jó lenne egy gps-es telefon vagy egyéb kütyü, mert így mindig különböző trükkökkel kell memorizálnom az utcaneveket, hogy itthon meg tudjam rajzolni az útvonalat. Ma pl. a Rezeda utca nevénél akadtam le egy kicsit, de aztán gyorsan találtam valami dallamot, amiben ez benne van, és így megjegyezhető. Meg ha kütyüm lenne, valószínűleg észre se vettem volna, hogy a Rezeda utcáig futottam el, úgyhogy lehet, hogy jobb ez így. Arról nem is beszélve, hogy milyen jól karban tartja a memóriát, úgyhogy duplán jó ez így :D

Hogy a futásról is írjak: nem futottam nagy tempót, arra figyeltem inkább, hogy végig fussak, és hogy a pulzusom alacsony maradjon. Sikerült is beleséta nélkül végigfutni az emelkedőket is. Az volt a cél, hogy a pulzusomat felfelé 160 alatt tartsam, lefelé meg 140 alatt. Ez is sikerült, a max. pulzusom 161 volt, kétszer léptem át a 160-as határt. Amúgy az egész edzésen az átlagpulzusom 144 lett, az óra szerint 1023 kcal-t használtam fel. Összesen kb. 11 kilit futottam 1:27:29 alatt (7:56). Nem éreztem megerőltetőnek a futást, de nem is az volt a célom, hogy kihajtsam magam. Jó volt :) Remélem, tényleg sikerül rendszeresíteni ezt a futást.

Amúgy az útvonal a következő volt:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kedvesazelet.blog.hu/api/trackback/id/tr514176090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása