Futok.

A blog egy kezdő futó kalandjairól szól; futásról és talán másról is.

Friss topikok

  • bellone: Futás a természeteben: túlkészülés, tudományoskodás, kudarc, kudarc, tapasztalat, kudarc, részsike... (2016.10.07. 20:48) Szelidi negyedszer, kicsit másképp
  • csiripiszli12: @regulat: Mondjuk ebben van valami :) Köszönöm a biztatást, legközelebb szerintem összekapom magam... (2016.05.04. 09:56) 2. Shakespeare-futás
  • csiripiszli12: @bencsikp: Köszi szépen! Igen, egyébként azért szerveztem így a külföldi utat, hogy futhassak egye... (2015.11.16. 14:56) Porto Family Run: 15 km az óceánnál
  • csiripiszli12: @BGy: Így teljesen érthető, hogy most nem a futás a fontos. Kívánom, hogy legyen boldog ez az új s... (2015.08.05. 09:13) UB félig
  • csiripiszli12: @pantomimes: Mondjuk az is igaz, hogy a hét alkalom nem volt olyan kevés. Az tényleg rossz lehet,... (2015.03.14. 21:55) Visszapillantó: 2015. február

2011.09.06. 08:13 csiripiszli12

Áldozat a csapatért

Címkék: verseny csapat

Fura érzés, hogy a sérülésemmel lefutott távom miatt hirtelen olyan különleges értéke lett annak a 8,3 km-nek. Amikor futottam, nem éreztem, hogy most valami rendkívülit teszek – tudtam futni, úgyhogy futottam.

A blogomon elsősorban nyilván a saját élményeimről írok – a vasárnapi versenyről szóló poszt is ilyen. Azonban a teljes képhez hozzátartozik, hogy a csapat másik két tagja is meghozta a maga áldozatát azért, hogy csapatban teljesítsük a félmaratont, most erről szeretnék pár szót írni.

BRandom volt a kezdőemberünk. Ő egyénit is futott, az volt a célja, hogy két órán belül teljesítse a távot. A verseny előtt többször változott a táv felosztása, volt egy olyan verzió is, hogy az első váltásnál 200 méter kerülőt kell tenni a futóknak. Ez nyilván nem mindegy annak, aki a teljes távot is futja, volt, aki emiatt le is mondott a csapatversenyről. BRandom viszont úgy döntött, hogy ennek ellenére marad a csapatban. Ezt a döntését rendkívül nagyra értékeltem és nagyon örültem neki – nyilván megértettem volna, ha úgy dönt, hogy az egyéni teljesítés érdekében mégsem fut velünk, de tudom, hogy valahol azért rosszul esett volna. A távot végül 1:59:53 alatt teljesítette – nagy öröm ez, gratulálok!

Almare futott másodikként. Ő nyáron kihagyott vagy öt hetet sérülés miatt, csak néhány hete tud újra futni. Egyébként ez a vasárnapi 7,8 km az eddigi leghosszabb távja. A kihagyás miatt talán jobban örült volna, ha rövidebb szakasz jut rá; a verseny előtt voltak is kételyei, hogy ennyi kihagyás után le tudja-e futni a távot. Annak sem örült, hogy meleget mondtak a versenyre, nem viseli jól a melegben futást. Szóval ez a verseny tényleg egy csomó kétellyel járt a számára, mégis vállalta, hogy fut a csapatban. Meg is küzdött a távval is, és az időjárással is, lefutotta az eddigi leghosszabb távját azon a nagyon meleg rakparton; bár valószínűleg maga a futás nem tartozik legkellemesebb futóélményei közé. Gratulálok!

Ezt a csapatot vittem be harmadik futóként a célba. Büszke vagyok rá, hogy megtehettem.

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kedvesazelet.blog.hu/api/trackback/id/tr643205796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

almare 2011.09.06. 08:27:37

nekem az_egyetlen_pozitívum az egész versenyben az volt, hogy BRandomot zökkenőmentesen tudtam váltani és nem vesztett időt a váltással.

nem érzem úgy, hogy lefutottam a távomat, mert négyszer kellett belesétálnom, hogy ne vigyen el a mentő, és ez még sima edzésen is azt jelenti, hogy nincs meg a táv.
nem is írok róla többet. soha többet nem megyek futni 20 fok fölött.

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2011.09.06. 08:41:28

@almare: Az élményeddel nem lehet vitatkozni nyilván, de én úgy látom, teljesítetted a távodat, mert eljuttattad hozzám a chipet a váltópontra. Tudom, hogy maga az élmény szenvedős volt, azt is tudom, hogy nem nyugtat meg, hogy sokaknak ilyen volt ez a verseny. Nagyon meleg volt.

A következő futás biztos jobb élmény lesz.

Raиdoм_ · http://miemva.blogspot.com/ 2011.09.06. 09:27:41

@almare: Soha nem szabad azt mondani, hogy soha! Szerintem hozzá lehet szokni a meleghez is. Tény, hogy én is ostoba módon inkább korán reggel futottam hétvégén. Ha kicsit okosabb vagyok többet futok melegben, hogy szokjam a klímát.

@csiripiszli12: Úgy van ahogy mondod! Fel se merült bennem, hogy a 200 méter miatt visszamondjam az első szakaszt. A pólóról nem akartam lemondani! :)

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2011.09.06. 09:44:17

@almare: Még valami eszembe jutott: az első váltós futásom nekem se volt jó élmény, nem is beszéltem róla sokat. Túl nagy volt a különbség köztem és a csapattársaim között (volt, aki 4:30-as kilométerekkel ment, én meg 7 felett cammogtam..). De attól még tökjó dolog a váltó, remélem, a következő neked is tényleg jobb élmény lesz.

@BRandom: Tudom, hogy a póló nagy motiváló, jó kis póló is egyébként :)

almare 2011.09.06. 19:02:31

@csiripiszli12: jó, ez az én hülyeségem, hogy „nincs meg a táv”. de nem is a táv számít, csak eltartott egy darabig, amíg feldolgoztam, hogy mennyire szarul éreztem magam közben. ez mostanra nagyjából megtörtént.
örülök, hogy tudok úgy gyalogolni, hogy a négy belegyaloglással együtt is odaértem hozzád 55 perc alatt, és még reanimálni se kellett.

kíváncsi lennék, melyik iramfutó volt a kék lufis, egy darabig mögötte futottam.

@BRandom: igen, a „soha” az tényleg hosszú szó. de még mindig nem vagyok benne biztos, hogy hozzá akarok szokni a melegben futáshoz...

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2011.09.06. 21:07:42

@almare: Először el akartam ütni egy poénnal ezt a "nincs meg a táv" dolgot, de aztán mégsem. Szóval először én is így gondoltam ezt, sokáig. Aztán rájöttem, hogy van, amikor jobb, ha belesétálok egy kicsit, attól még a táv, amit megteszek, nem lesz kevesebb. Max. az idő több. Nagy bölcsesség, ugye? :)

Amúgy lehet, hogy gyorsabban gyalogolsz néha, mint ahogy én futok időnként :D

A kék lufiról azt írja a futanet (www.futanet.hu/cikk/iramfutok-a-25-nike-budapest-nemzetkozi-felmaratonon), hogy a 2:15-ös iramfutóhoz tartozik, gondolom, az volt, bár azt is írták, hogy Németh Csaba és Németh Mária lesznek ezek az iramfutók, és úgy tudom, ők végül a 2 órás iramfutók voltak.
süti beállítások módosítása