Futok.

A blog egy kezdő futó kalandjairól szól; futásról és talán másról is.

Friss topikok

  • bellone: Futás a természeteben: túlkészülés, tudományoskodás, kudarc, kudarc, tapasztalat, kudarc, részsike... (2016.10.07. 20:48) Szelidi negyedszer, kicsit másképp
  • csiripiszli12: @regulat: Mondjuk ebben van valami :) Köszönöm a biztatást, legközelebb szerintem összekapom magam... (2016.05.04. 09:56) 2. Shakespeare-futás
  • csiripiszli12: @bencsikp: Köszi szépen! Igen, egyébként azért szerveztem így a külföldi utat, hogy futhassak egye... (2015.11.16. 14:56) Porto Family Run: 15 km az óceánnál
  • csiripiszli12: @BGy: Így teljesen érthető, hogy most nem a futás a fontos. Kívánom, hogy legyen boldog ez az új s... (2015.08.05. 09:13) UB félig
  • csiripiszli12: @pantomimes: Mondjuk az is igaz, hogy a hét alkalom nem volt olyan kevés. Az tényleg rossz lehet,... (2015.03.14. 21:55) Visszapillantó: 2015. február

2011.07.14. 22:18 csiripiszli12

Mi fáj? Mesélek!

Címkék: sérülés

Kedden futottam hosszút, három kör a szigeten. Reggel mentem, fél 8-kor már futottam, és lehet, hogy emiatt, de még kicsit be voltam rozsdásodva. Nem tudtam rendesen kilazítani a derekamat, fájt, úgyhogy futás közben végeztem néhány medencebillentést, gondoltam, ha tánc közben lehet, akkor futás közben is. A derekamnak tényleg jót tett, viszont éreztem, hogy a térdemet befeszíti. Azt nem tudom, hogy van-e tényleges összefüggés, mindenesetre futás közben megfájdult a térdem, a 3. körben már szinte minden lépésnél éreztem. Persze nem álltam le, mert nyilván nem.

Aztán másnap gyaloglás közben is fájt, de azért reménykedtem, hogy tudok futni. Elmentem a futóklubba, futni, meg a köcsögökkel találkozni – ebből az utóbbi jött össze, mert hallgattam az edző srácra, hogy lehet, hogy ma nem kéne futni. Ma már kicsit jobb, de még érzem. Holnap megint elmegyek a futóklubba, edzéstervet kérek majd, meg ha nem fáj a térdem, akkor futok is.

Amúgy úgy látom a helyzetet, hogy több figyelmet kellene fordítanom a keresztedzésekre: erősítésre (elsősorban a hát- és hasizmok, legalábbis így gondolom), nyújtásra, a hajlékonyság növelésére.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kedvesazelet.blog.hu/api/trackback/id/tr173068430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mgergoo · http://dagadtkocsog.blog.hu/ 2011.07.17. 09:31:02

Pihenjtesd, vettél rá Flector-t?

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2011.07.20. 10:21:42

Pihentetem, borogatom, jegelem. Flectort nem vettem, gyógyszert csak akkor szoktam, ha nagyon muszáj, és most - lekopogom – úgy tűnik, ezekkel a módszerekkel is javul a lábam. De a hetet még valószínűleg kihagyom, addig nyújtok meg erősítek csak.

almare 2011.07.29. 09:16:13

jó a cím :))
keresztedzés: Callanetics. most, hogy elkezdtem jógázni, most látom, mennyire sokat számít és milyen sok mindenre megtanít. tudod külön használni az izmaidat, külön érzed mindegyiket, és nagyon mélyen megerősíti a törzs izmait. nyújt és hajlékonnyá tesz. én nagyon szeretem, bár jó régen nem csináltam már, de nekem is kéne, akár még a jóga mellett is.
süti beállítások módosítása