Futok.

A blog egy kezdő futó kalandjairól szól; futásról és talán másról is.

Friss topikok

  • bellone: Futás a természeteben: túlkészülés, tudományoskodás, kudarc, kudarc, tapasztalat, kudarc, részsike... (2016.10.07. 20:48) Szelidi negyedszer, kicsit másképp
  • csiripiszli12: @regulat: Mondjuk ebben van valami :) Köszönöm a biztatást, legközelebb szerintem összekapom magam... (2016.05.04. 09:56) 2. Shakespeare-futás
  • csiripiszli12: @bencsikp: Köszi szépen! Igen, egyébként azért szerveztem így a külföldi utat, hogy futhassak egye... (2015.11.16. 14:56) Porto Family Run: 15 km az óceánnál
  • csiripiszli12: @BGy: Így teljesen érthető, hogy most nem a futás a fontos. Kívánom, hogy legyen boldog ez az új s... (2015.08.05. 09:13) UB félig
  • csiripiszli12: @pantomimes: Mondjuk az is igaz, hogy a hét alkalom nem volt olyan kevés. Az tényleg rossz lehet,... (2015.03.14. 21:55) Visszapillantó: 2015. február

2011.06.23. 22:28 csiripiszli12

Edzéseim mostanában

Címkék: edzések összesítés

Szóval, ahogy ígértem, akkor a futásról is essék pár szó, meg jöjjön néhány szám. Az elsődleges célom most az, hogy gyorsuljak, illetve távlati célnak ott az őszi félmaraton, amit még mindig nem tudok elhinni, hogy sikerülhet, ezért aztán az még egyelőre zárójelben van.

A gyorsulás viszont alakul. A kiindulópont év elején 7-8 perc/km volt, persze akkor ennek is nagyon örültem, hiszen majdnem egy teljes hónap kimaradt betegség, aztán újabb két hét térdfájás miatt. A Vivicittà előtt így reális para volt, hogy nem teljesítem szintidőn belül a távot, mert márciusban összesen hétszer futottam, abból három edzésen volt az átlagidőm 7:30 alatt, ezek közül is egy 7:28... De aztán mégis sikerült a Vivi, 7:14-es átlagidővel. Utána kezdtem azokat az edzéseket, aminek a célja nem a táv növelése volt, hanem a gyorsaságé (amúgy ez egy nehéz döntés volt, mert jobban szeretem, ha a korábbiakhoz képest hosszabbat futok). Először a neten kerestem ilyen edzéstervet, amit aztán abbahagytam, mert túl nehéz volt nekem, aztán elmentem a futóklubba a szigetre, ott kaptam edzéstervet néhány hétre, és azt csinálom.  Úgyhogy most júniusban eddig három alkalommal futottam 7 percen felüli átlagot az eddigi 12 alkalomból, mind a három 10 kilométernél hosszabb táv volt, legutóbb pl. két szigetkör 7:06-os tempóban (1:15:55). A legjobb időm pedig egy szigetkör volt 6:20-szal (33:52).

Az UB-n kétszer futok, szombat délután 7,3 km-t, aztán vasárnap hajnalban 8,9-et. Az első távnál szeretnék 6:30 alatt maradni, a második távnál pedig 7:00 alatt. Remélem, sikerül :)

Amúgy megnézhetjük az év eddigi részét számokban, hogy alakult:

2011. január: 2 edzés, 8 km, 7:24-es átlag (tudom, hogy az átlag csalóka, de most jó lesz)

2011. február: 8 edzés, 56 km, 7:52

2011. március: 7 edzés, 49 km, 7:40

2011. április: 15 edzés, 81 km, 7:08

2011. május: 16 edzés, 83 km, 7:01

A júniust még nem számolom össze, mert még nincs vége :)

UPDATE: 2011. június: 16 edzés, 107,45 km, 6:49

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kedvesazelet.blog.hu/api/trackback/id/tr773009918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.