Futok.

A blog egy kezdő futó kalandjairól szól; futásról és talán másról is.

Friss topikok

  • bellone: Futás a természeteben: túlkészülés, tudományoskodás, kudarc, kudarc, tapasztalat, kudarc, részsike... (2016.10.07. 20:48) Szelidi negyedszer, kicsit másképp
  • csiripiszli12: @regulat: Mondjuk ebben van valami :) Köszönöm a biztatást, legközelebb szerintem összekapom magam... (2016.05.04. 09:56) 2. Shakespeare-futás
  • csiripiszli12: @bencsikp: Köszi szépen! Igen, egyébként azért szerveztem így a külföldi utat, hogy futhassak egye... (2015.11.16. 14:56) Porto Family Run: 15 km az óceánnál
  • csiripiszli12: @BGy: Így teljesen érthető, hogy most nem a futás a fontos. Kívánom, hogy legyen boldog ez az új s... (2015.08.05. 09:13) UB félig
  • csiripiszli12: @pantomimes: Mondjuk az is igaz, hogy a hét alkalom nem volt olyan kevés. Az tényleg rossz lehet,... (2015.03.14. 21:55) Visszapillantó: 2015. február

2015.03.05. 20:12 csiripiszli12

Visszapillantó: 2015. február

Az előző hónaphoz képest visszalépés ez a hónap, abból a szempontból, hogy egyáltalán nem tudtam egyensúlyt tartani az időbeosztásomban.

 Számítottam arra, hogy a szorgalmi időszak kezdete húzós lesz, de arra nem, hogy két hétig egyáltalán nem tudok elmenni futni. Két hét után elmentem, de annyira ki voltam merülve, hogy három perc után úgy döntöttem, visszafordulok, így összesen 1,3 km-t futottam aznap. Ilyen még nem volt, hogy fáradtság miatt fordultam vissza ennyi futás után. Mégsem ez volt a hónap mélypontja, hanem a hónap utolsó csütörtökje, amikor is gondoltam, kicsit dolgozom, utána elmegyek Pilatesre – ezért reggel négykor már dolgoztam, viszont a nyolckor kezdődő Pilatesre nem értem oda. Ez abszolút mélypont, azt hiszem.

 Szóval februárban négyszer futottam, összesen 16,66 km-t. Emellett hétszer voltam Pilatesen. Tudom, hogy ez jóval több, mint az előtte évben bármikor, mégis elég rossz érzés, hogy amikor munka van, akkor a legelső dolog, ami elmarad, az a futás, meg úgy általában a mozgás.

 Amúgy most is lenne mit dolgoznom, de most csakazértis megírtam legalább a visszapillantómat.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kedvesazelet.blog.hu/api/trackback/id/tr227244307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2015.03.09. 14:10:28

Hű, az a reggel 4-től este 8-ig tartó nap kemény lehetett! 7 alkalom az egész sok, majdnem heti 2. Én is ilyen rendszerességel próbálok TRX-re járni, hasonló esetek becsúsznak, sajnos mostanában inkább az volt jellemző, hogy elmaradt ill. most átvette több edző a heti 3 alkalmat és van amelyik egyáltalán nem jön be.

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2015.03.14. 21:55:56

@pantomimes: Mondjuk az is igaz, hogy a hét alkalom nem volt olyan kevés.
Az tényleg rossz lehet, hogy változnak az edzők és nem jön be, ahogy valamelyikük tartja. Azért remélem, majd idővel beáll újra, és találsz olyan edzőket, akik úgy tartják, ahogy jó neked.
süti beállítások módosítása