Futok.

A blog egy kezdő futó kalandjairól szól; futásról és talán másról is.

Friss topikok

  • bellone: Futás a természeteben: túlkészülés, tudományoskodás, kudarc, kudarc, tapasztalat, kudarc, részsike... (2016.10.07. 20:48) Szelidi negyedszer, kicsit másképp
  • csiripiszli12: @regulat: Mondjuk ebben van valami :) Köszönöm a biztatást, legközelebb szerintem összekapom magam... (2016.05.04. 09:56) 2. Shakespeare-futás
  • csiripiszli12: @bencsikp: Köszi szépen! Igen, egyébként azért szerveztem így a külföldi utat, hogy futhassak egye... (2015.11.16. 14:56) Porto Family Run: 15 km az óceánnál
  • csiripiszli12: @BGy: Így teljesen érthető, hogy most nem a futás a fontos. Kívánom, hogy legyen boldog ez az új s... (2015.08.05. 09:13) UB félig
  • csiripiszli12: @pantomimes: Mondjuk az is igaz, hogy a hét alkalom nem volt olyan kevés. Az tényleg rossz lehet,... (2015.03.14. 21:55) Visszapillantó: 2015. február

2014.08.15. 20:13 csiripiszli12

Megvan!

Mármint az oka annak, hogy fáj a csípőm.

Szóval egy kb. 8 mm-es darab le van törve a csípőcsontomból. Még szerencse, hogy a reumatológus, akihez még tavasszal elmentem, nyugtatót akart rá felírni...

Ez után lesz egy utam egy traumatológushoz, aztán hogy ezzel mit lehet csinálni, azt nem tudom. Gondolom, majd ő fogja tudni. Azt se tudom, hogy ez mennyi kihagyást fog okozni – így, hogy tudom, hogy egy darab letört csont okozza a fájdalmat, nem biztos, hogy annyira szeretném erőltetni a futást, amíg nem rendeződik a dolog.

Hogy mikor törhetett le, nem tudom. A csípőfájdalom először a nőnapi Virág-futáson jelentkezett, amit ugye úgy kezdtem, hogy elcsúsztam és seggre ültem. Lehet, hogy akkor, de az is lehet, hogy még ősszel, amikor bringával volt egy kis balesetem. Akkor nem estem el, de úgy sikerült csak megállnom, hogy ne üssem el a bicikliúton az anyukájával sétáló kb. négyéves kislányt, hogy az első kerék sárhányója a jobb lábamat sértette fel egy szakaszon (a nadrágom kiszakadt, a sárhányó eltört, a seb ma is látszik), a kormány meg nekiütődött a hasamnak.

Amúgy ezt most így hirtelen nem is tudom hova tenni, még emésztek. De azt hiszem, a múlt hétvégi futás-séta azért így felértékelődik egy kicsit :)

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kedvesazelet.blog.hu/api/trackback/id/tr866607357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2014.08.16. 12:06:57

hú ez nem hangzik jól. ha lehet mozogni,d e futni nem , akkor én mondanám megint csak a nordic walkingot, augusztus 30-án lesz itt nálunk Érden képzés, megyek én is, ha gondolod jelentkezz!

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2014.08.20. 15:26:07

@rrroka: Köszi az infót. 30-án nem leszek itthon, de már eszemben van a nordic walking, szóval ha úgy alakul, hogy nem futhatok, akkor kipróbálom azt. Amúgy még azt se tudom, mit lehet majd csinálni ezzel a letörött csontdarabbal meg mit mozoghatok, szeptember elejére kaptam időpontot a dokihoz, úgyhogy utána jobban fogom látni a helyzetet.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2014.08.20. 15:42:55

@csiripiszli12: az hogy egy diagnosztizált csonttöréssel egy hónap múlva kap időpontot az ember, azt jelenti, hogy nicsn nagy baj, vagy azt hogy lassú a rendszer...?

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2014.08.20. 20:57:35

@rrroka: Igazából sajnos ez rendszeren kívül van. Kiindulva abból, hogy mikor a térdemmel gond volt, akkor is hónapokig küldözgettek, és végül magándokinál derült ki, hogy mi a gond, most ugyanahhoz az orvoshoz mentem ultrahangra. És ő egy másik magánorvoshoz küldött tovább. Mondjuk vacillálok ezzel kapcsolatban, mert ha műtétre kerül a sor, akkor azt biztos nem tudom saját zsebből fizetni, úgyhogy kénytelen leszek az sztk-ba elmenni, szóval nem tudom, nem lenne-e jobb eleve normál traumatológiára elmenni a lelettel. De mindenesetre bejelentkeztem ahhoz az orvoshoz, akit a diagnoszta ajánlott. És azért kaptam csak szeptember első hetére időpontot, mert most szabadságon van az orvos.

bellone 2014.08.28. 19:06:36

Remélem, ez nem egy komplikált műtét, vagy érdemes várni, hogy "felszívódjon"?

Egyébként az ételtoleranciákra nem lenne érdemes szintén kérni egy kontroll vizsgálatot? (Vagy maradt valami, amit még jókedvvel fogyaszthatsz?)

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2014.09.01. 21:40:39

@bellone: A felszívódást én is kérdeztem a diagnoszta dokitól, azt mondta, nem fog felszívódni. Hogy mit lehet tenni, az csütörtökön fog kiderülni, legalábbis remélem.

Az ételintoleranciákkal nem az a gond, hogy most kiderültek, hanem hogy a tünetei zavarnak. Bármiről lemondanék, ha ezzel elmúlnának a tünetek... Egyébként inkább azért macerás, mert így muszáj lesz mindennap főznöm, mert nem tudok bármit bárhol megenni, mint eddig. Viszont a főzés kalandosabb is lett, például eddig simán beleraktam a tojást mondjuk a sütibe, most meg kitalálhatom, mivel tudom pótolni. De hála az internetnek, eddig egész jól boldogulok :)
süti beállítások módosítása