Futok.

A blog egy kezdő futó kalandjairól szól; futásról és talán másról is.

Friss topikok

  • bellone: Futás a természeteben: túlkészülés, tudományoskodás, kudarc, kudarc, tapasztalat, kudarc, részsike... (2016.10.07. 20:48) Szelidi negyedszer, kicsit másképp
  • csiripiszli12: @regulat: Mondjuk ebben van valami :) Köszönöm a biztatást, legközelebb szerintem összekapom magam... (2016.05.04. 09:56) 2. Shakespeare-futás
  • csiripiszli12: @bencsikp: Köszi szépen! Igen, egyébként azért szerveztem így a külföldi utat, hogy futhassak egye... (2015.11.16. 14:56) Porto Family Run: 15 km az óceánnál
  • csiripiszli12: @BGy: Így teljesen érthető, hogy most nem a futás a fontos. Kívánom, hogy legyen boldog ez az új s... (2015.08.05. 09:13) UB félig
  • csiripiszli12: @pantomimes: Mondjuk az is igaz, hogy a hét alkalom nem volt olyan kevés. Az tényleg rossz lehet,... (2015.03.14. 21:55) Visszapillantó: 2015. február

2013.05.07. 20:56 csiripiszli12

Futhatok újra

Címkék: kihagyás után

A lényeg a címben. Tegnap voltam dokinál, és mivel nincs panasz, futhatok újra. Egyelőre legfeljebb heti háromszor öt km-t, lazán, mintha bemelegítenék. Mellette marad a bringa, meg úsznom is kéne.

Úgyhogy ma el is mentem a régi rakpartkörömre, az pont öt kili. Végigfutottam, pulzusom az égben (148-as átlagpulzus), úgyhogy lazának nem mondanám, de a tempóm olyan volt, mintha bemelegítenék, úgyhogy végülis az instrukció felét betartottam. Térdem nem fájt, most ez a lényeg.

És közben megint figyeltem az eget, a Dunát, meg csak úgy voltam; ez természetesebb bármi másnál, izzadság, aztán nyújtás, zuhany, ahogy régen.

És ha már eddig kibírtam (július vége óta nem futok rendszeresen, október elejétől egyáltalán nem – na jó, egyszer januárban elszakadt a cérna, és futottam vagy két kilit), akkor most kéne jól csinálni, valahogy úgy, hogy ne sérüljek vissza.

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kedvesazelet.blog.hu/api/trackback/id/tr355287032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bencsikp · http://ennyirefutja.blog.hu 2013.05.07. 21:36:28

148, az már az égben van? :-)
Egyébként nagyszerű hír, de csak óvatosan! Vigyázz magadra.
UB idén?

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2013.05.08. 06:41:42

@bencsikp: Hát, így objektíven tényleg nem magas. De futás közben az égben éreztem, az biztos :)

Igyekszem óvatos lenni. De tényleg.

UB-val az a gond, hogy nincs csapatom, meg ugye olyan csapat kéne, ahol nem gond, hogy csak kétszer öt-hat kilit tudok futni. Szóval nem tudom. Pedig nagyon szeretnék menni, úgyhogy rajta leszek az ügyön :)

BGy · http://babosi.blog.hu 2013.05.08. 07:57:52

Klassz! T50-re jössz rendezőnek?

2013.05.08. 12:54:35

Klassz hír! Vigyázz Magadra, csak óvatosan a terheléssel. Sok helyen van UB-váltó tagtoborzó fórum, nézz körül szerintem!

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2013.05.08. 21:44:42

@rrroka: @BGy: @saaby.: Köszi szépen! :)

@BGy: Igen, megyek, úgyhogy remélem, találkozunk :) Még nem tudom egyébként, hol leszek, holnap beszélek majd Csanyával.

@saaby.: Igyekszem óvatos lenni, és örülök, mert ma, a futás utáni nap sem fájt a térdem, úgyhogy ez biztató :)
Az UB-val kapcsolatban meg körülnézek majd. Tudom, hogy az utolsó pillanatig vannak variálások a csapatoknál, úgyhogy majd meglátom, mi alakul.

veelaci 2013.05.09. 20:07:57

Ez egy remek hír!
Sok kitartást és türelmet kívánok az újrakezdéshez!
süti beállítások módosítása